Feedback
I.D.: 4698446

Lucrari de reabilitare CENTRALA TERMICA SI INSTALATII INTERIOARE LA SEDIUL INSPECTORATULUI PENTRU SITUATII DE URGENTA „OLTUL” AL JUDETULUI HARGHITA SI DETASAMENTUL DE POMPIERI MIERCUREA CIUC

Data publicarii
11.12.14 Exista 109.615 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45251200-3
Termenul limita pentru depunere:
23.12.14
Pretul estimativ:
601.984,00 RON
Documente participare:
  1. 7-368455.zip
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executie lucrare de reabilitare CENTRALA TERMICA SI INSTALATII INTERIOARE la sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta al Judetului Harghita si Detasamentului de Pompieri Miercurea Ciuc, CPV - 45251200-3. În scopul stabilirii valorii ofertei de lucrari, pentru efectuarea lucrarii de reabilitare, autoritatea contractanta invita operatorii economici interesati sa viziteze sediul Inspectoratului si Detasamentului de Po...
Executie lucrare de reabilitare CENTRALA TERMICA SI INSTALATII INTERIOARE la sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta al Judetului Harghita si Detasamentului de Pompieri Miercurea Ciuc, CPV - 45251200-3. În scopul stabilirii valorii ofertei de lucrari, pentru efectuarea lucrarii de reabilitare, autoritatea contractanta invita operatorii economici interesati sa viziteze sediul Inspectoratului si Detasamentului de Pompieri Miercurea Ciuc, situat în str. Iancu de Hunedoara, nr. 8, municipiul Miercurea Ciuc, jud. Harghita, de comun acord, conform invitatie de participare. Vizitarea amplasamentului în vederea inspectarii si evaluarii cantitatilor de lucrari necesare executarii lucrarii de reabilitare se va face în prezenta reprezentantilor autoritatii contractante si nu este obligatorie Caietul de sarcini, modelul de contract, planurile de executie se regasesc în documentatia de atribuire în SEAP. Se va întocmi un proces verbal de vizitare a obiectivului între reprezentatii autoritatii contractante (achizitorului) si ai operatorilor economici interesati. Concluziile/masuratorile, desprinse în urma vizitei pe teren si eventualele neconcordante se vor clarifica pâna la semnarea procesului - verbal de vizitare amplasament, de catre reprezentantii autoritatii contractante împreuna cu operatorii economici interesati. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimata este de 8,783%,valoarea acestora este de 52870 lei valoare fara tva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu