Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă execuţia de Lucrari de : Modernizare, recompartimentare si adaptare a patru imobile locuinte protejate si Reabilitare, extindere si adaptare Centru de zi în cadrul proiectului "PIN - Infiintare servicii sociale de tip centre de zi, centre respiro/centre de criza si locuinte protejate, in vederea dezinstitutionalizarii persoanelor cu dizabilitati din comunitate...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă execuţia de Lucrari de : Modernizare, recompartimentare si adaptare a patru imobile locuinte protejate si Reabilitare, extindere si adaptare Centru de zi în cadrul proiectului "PIN - Infiintare servicii sociale de tip centre de zi, centre respiro/centre de criza si locuinte protejate, in vederea dezinstitutionalizarii persoanelor cu dizabilitati din comunitate in comuna Maicanesti, judetul Vrancea".
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 1.195.440 lei (fără TVA) constituită astfel (conform Deviz General al lucrărilor):
LP 1
C+M 230.993 lei fara TVA
Utilaje, echipamente = 13.274 lei fara TVA
Total estimat 244.267 lei fara TVA
LP 2
C+M 191.603 lei fara TVA
Utilaje, echipamente = 22.434 lei fara TVA
Total estimat 214.037 lei fara TVA
LP 3
C+M 174.930 lei fara TVA
Utilaje, echipamente = 23.066 lei fara TVA
Total estimat 197.996 lei fara TVA
LP 4
C+M 237.239 lei fara TVA
Utilaje, echipamente = 25.213 lei fara TVA
Total estimat 262.452 lei fara TVA
CENTRU ZI
Cap 4. 4.1- Constructii si instalatii - 265.987,61 lei fara tva;
4.3.- Echipamente termice,sanitare, detectie 9.650 lei fara tva ;
5.1 – Organizare de santier 1.050 lei fara tva
Total estimat 276.688 lei fără T.V.A
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general, cap. 5.3.) respectiv suma de 59.452 lei (fără TVA) pentru LP 1, 53.255 lei (fără TVA) pentru LP2, 49.966 lei (fără TVA) pentru LP3, 63.180 lei (fără TVA) pentru LP4, 14.200 lei (fără TVA) pentru Centrul de zi, acestea putând fi accesate, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare).
Descrierea detaliată a lucrărilor de construcţie ce fac obiectul contractului de achiziţie publică se regăseşte în Caietul de sarcini şi Proiectul tehnic împreună cu Anexele sale, publicate odată cu prezentul anunţ de participare. În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.