In cadrul contractului avand ca obiect Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Lucrari de modernizare a sistemului de iluminat public in Comuna Lunca Ilvei, Jud. Bistrita-Nasaud" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 475.215,32 lei, fara TVA, din care :
- 113.757,20 lei fara TVA ...
In cadrul contractului avand ca obiect Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Lucrari de modernizare a sistemului de iluminat public in Comuna Lunca Ilvei, Jud. Bistrita-Nasaud" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 475.215,32 lei, fara TVA, din care :
- 113.757,20 lei fara TVA cheltuieli pentru constructii si instalatii (cap 4.1)
- 359.160,00 lei fara TVA cheltuieli pentru Utilaje si echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj ( cap.4.3)
- 1.149,06 lei fara TVA cheltuieli pentru lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (cap 5.1.1.)
- 574,53 lei fara TVA cheltuieli pentru Pregatirea personalului de exploatare ( cap 6.1)
- 574,53 lei fara TVA cheltuieli pentru Probe tehnologice si teste ( cap.6.2)
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului ( 7.566,68 lei, fara TVA), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 alin (1) litera f) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 14 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor