Obiectul viitorului contract de achizitie publica îl reprezinta executia de lucrări de intretinere si reparatii trotuare si rigole, strada Energiei, in oraşul Dărmăneşti, judeţul Bacău.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 599.500,00 lei (fara TVA) constituita astfel:
cap.4.1. din Deviz : 598.000,00 lei
cap.5.1. din Deviz : 1.500,00 lei.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferent...
Obiectul viitorului contract de achizitie publica îl reprezinta executia de lucrări de intretinere si reparatii trotuare si rigole, strada Energiei, in oraşul Dărmăneşti, judeţul Bacău.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 599.500,00 lei (fara TVA) constituita astfel:
cap.4.1. din Deviz : 598.000,00 lei
cap.5.1. din Deviz : 1.500,00 lei.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general, cap. 5.3.) respectiv suma de 29.900,00 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare.
In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 107/2017, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor
b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.