Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant peste breteaua 1-3-5-7 din Hm. Pufeşti, se impune înlocuirea acesteia cu o bretea noua având următoarele caracteristici : B 60E1-300-1/9-Af60-4,75m, FvTemplex - III+DAA, Inimi Perlit, CşU, Pe, Ec. 1435 mm, cu suport pentru electromecanism EM5R 2010, cu JIL - urile asamblate, calitatea şinei R350 HT, calitatea şinei acelor R350 HT şi CşU - 320 Cr, cu prindere elas...
Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant peste breteaua 1-3-5-7 din Hm. Pufeşti, se impune înlocuirea acesteia cu o bretea noua având următoarele caracteristici : B 60E1-300-1/9-Af60-4,75m, FvTemplex - III+DAA, Inimi Perlit, CşU, Pe, Ec. 1435 mm, cu suport pentru electromecanism EM5R 2010, cu JIL - urile asamblate, calitatea şinei R350 HT, calitatea şinei acelor R350 HT şi CşU - 320 Cr, cu prindere elastică şi montată pe traverse din beton.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până în a 10-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant L500 fir I+II, se impune înlocuirea aparatelor de cale 1, 3, 5 şi 7 cu o bretea noua având următoarele caracteristici: B 60E1-300-1/9-Af60-5,00m, FvTemplex - III+DAA, Inimi Perlit, CşU, Pe, Ec. 1435 mm, cu suport pentru electromecanism EM5R 2010, cu JIL - urile asamblate, calitatea şinei R350 HT, calitatea şinei acelor R350 HT şi CşU - 320 Cr, cu prindere elastică şi montată pe traverse din beton, înlocuirea aparatelor de cale nr 9 şi 11 din Hm. Putna Seacă cu aparate de cale noi având urmatoarele caracteristici : S 60E1-300-1/9-Af60, FvTemplex - III+DAA, ITC Mn13, CşU, Pe, Ec. 1435 mm, cu suport pentru electromecanism EM5R 2010, cu JIL - urile asamblate, calitatea şinei R350 HT, calitatea şinei acelor R350 HT şi CşU - 320 Cr, cu prindere elastică şi montate pe traverse din beton.Pentru uniformizarea tipului de şină se vor înlocui: şina tip 65, de la km 209+600 la vârful schimbătorilor de cale 1 şi 3, între schimbătorii de cale 5-9 şi 7-11 şi de la călcâiul schimbătorilor de cale 9 şi 11 la km 209+847 pe L 500 I şi la km 209+848 pe L 500 II, cu şină tip 60 nouă (pusă la dispoziţie de către beneficiar) şi traversele din beton T17 cu traverse din beton armat precomprimat cu prindere elastică directă tip 60.Efectuarea acestor lucrări se face cu respectarea legislaţiei, standardelor de stat, instrucţiunilor, prescripţiilor tehnice, ordinelor şi dispoziţiilor în vigoare privind asigurarea conditiilor tehnice si de calitate necesare, conform cerinţelor din caietul de sarcini şi listele cu cantităţile de lucrări.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până în a 10-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.