Statia Armenis aflata pe linia 100 Bucuresti-Jimbolia are in componenta 5 linii. Din cauza starii necorespunzatoare a caii in Statia Armenis pe linia II directa intre km 448+000-km 449+250 a fost introdusa restrictie de viteza de 30 km/h, iar pe linia 3 abatuta inclusiv peste aparatele de cale S1, S2 si S4 pe abatere, se circula cu restrictie de viteza de 15 km/h. Defectele care au impus introducerea restrictiilor de viteza...
Statia Armenis aflata pe linia 100 Bucuresti-Jimbolia are in componenta 5 linii. Din cauza starii necorespunzatoare a caii in Statia Armenis pe linia II directa intre km 448+000-km 449+250 a fost introdusa restrictie de viteza de 30 km/h, iar pe linia 3 abatuta inclusiv peste aparatele de cale S1, S2 si S4 pe abatere, se circula cu restrictie de viteza de 15 km/h. Defectele care au impus introducerea restrictiilor de viteza sunt: prisma de piatra sparta colmatata, sina uzata, trverse beton, traverse lemn normale si traverse speciale pentru aparate de cale necorespunzatoare, iar partea metalica a aparatelor de cale prezinta uzura.
Forta de munca insuficienta la districtele L pentru asigurarea necesarului de lucrari anuale, instructionale, cat si starea caii pe liniile din statia Armenis, situatie care pune in pericol siguranta circulatiei, impune interventia cu firme autorizate si specilizate in executia lucrarilor de reparatie in statia Armenis.
Pentru restabilirea parametrilor instructionali ai caii, lucrarile necesare a se executa constau in inlocuiri de sina, inlocuiri traverse din beton, inlocuiri traverse din lemn nromale si traverse din lemn speciale pentru aparate cale, confectionare JIL-uri, confectionare cupoane de tranzitie, inlocuire aparate cale si realizarea stratului de repartitie din balast pe zona aparatelor de cale si a panourilor de cale adiacente, sudura aparate cale-joante interioare, defrisari, realizare prisma de piatra sparta, evacuare pamant, buraje tehnologice.
Realizarea lucrarilor se va face in conformitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si trebuie sa indeplineasca conditiile de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulatia trenurilor.
Executantul lucrarii asigura achizitia materialelor necesare prevazute in caietul de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 20-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.