Statia Bretea Streiului are in component 3 linii, doua linii directe (liniile II, III) si o linie de primiri expedieri (Linia 1). Starea tehnica actuala a celor 3 linii este improprie circulatiei in conditii de siguranta si confort.
Din cauza problemelor existente, pe linia II directa se circula cu restrictie de viteza de 70 km/h intre km 21+920-km 23+250, iar pe linia III directa se circula cu restrictie de viteza de 30 km...
Statia Bretea Streiului are in component 3 linii, doua linii directe (liniile II, III) si o linie de primiri expedieri (Linia 1). Starea tehnica actuala a celor 3 linii este improprie circulatiei in conditii de siguranta si confort.
Din cauza problemelor existente, pe linia II directa se circula cu restrictie de viteza de 70 km/h intre km 21+920-km 23+250, iar pe linia III directa se circula cu restrictie de viteza de 30 km/h intre km 21+920-km 23+250. Linia 1 este inchisa intre ax statie si capatul X, iar intre ax statie si captul Y, pe linia 1 se circula cu RV=5 km/h.
Forta de munca insuficienta pentru asigurarea necesarului de lucrari anuale, instructionale, cat si starea caii pe capetele statiei Bretea Streiului, impune interventia cu firme autorizate si specializate pentru executia lucrarilor de inlocuire a aparatelor de cale cu aparate de cale montate pe traverse din beton cu realizarea stratului de repartitie din balast atat pe zona aparatelor de cale cat si pe lungimea panourilor de cf adiacente, lucrari de inlocuire traverse, inlocuire sina si evacuari de pamanturi.
Pentru eliminarea problemelor cauzate de starea necorespunzatoare a prismei de piatra sparta cat si de starea aparatelor de cale, in vederea ridicarii restrictiilor de viteza de 30 km/h, respectiv de 70 km/h, se impune executarea lucrarilor de reparatie a capetelor de statie din Bretea Streiului, intre km 21+920-23+250.
Realizarea lucrarilor se va face in conformitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si trebuie sa indeplineasca conditiile de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulatia trenurilor.
Executantul lucrarii asigura achizitia materialelor necesare, conform caietului de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 15-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 9-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.