Feedback
I.D.: 57681161

Lucrari de intretinere si reparatie linii CF: Lot 1 Lucrari de intretinere si reparatie linii CF-Linia 116 statia Pui cap. X liniile III dir. Fir 1, II dir. Fir 2 si 4 abatuta (B7-9-11-13/15 si TDJ 17/19) km 44+100-44+600; Lot 2 Lucrari de intretinere si reparatie linii CF- linia 100 statia Toplet linia II dir. km 397+950-399+050

Data publicarii
07.06.21 Exista 251.688 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45234100-7
Termenul limita pentru depunere:
08.07.21
Pretul estimativ:
2.668.865,84 RON - 2.668.865,84 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1114882.pdf
  2. CS Lot 1.pdf
  3. CS Lot 2.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lot 1: In capatul X al statie Pui, pe liniile III directa Fir 1 si II directa Fir 2 se afla breteaua combinata BC 7-9-11-13/15. Pe linia II directa se afla pozitionat si aparatul de cale S21 iar pe linia 4 exista TDJ 17/19. Pe lungimea aparatelor de cale cat sip e lungimea panourilor adiacente acestora prisma de piatra Sparta este puternic colmatata. Din aceasta cauza, traversele speciale s-au degradat in timp. Partea...
Lot 1: In capatul X al statie Pui, pe liniile III directa Fir 1 si II directa Fir 2 se afla breteaua combinata BC 7-9-11-13/15. Pe linia II directa se afla pozitionat si aparatul de cale S21 iar pe linia 4 exista TDJ 17/19. Pe lungimea aparatelor de cale cat sip e lungimea panourilor adiacente acestora prisma de piatra Sparta este puternic colmatata. Din aceasta cauza, traversele speciale s-au degradat in timp. Partea metalica a aparatelor de clae prezinta grad de uzura avansat. Din cauza acestor deficient aceasta zona prezinta pericol SC, fiind introduce restrictii de viteza de 15 km/h peste diagonalele 7-11 si 9-15 si peste TDJ 17/19. Pe curba de Fir 1 din capatul X, km 44+320-km 44+540, curba cu raza de 215 m, traversele de lemn sunt necorespunzatoare. Starea caii pe zona aparatelor de clae, a panourilor adiacente sip e curba Fir 1 din captul X al statiei Pui, coroborata cu forta de munca insuficienta la districtele L pentru asigurarea necesarului de lucrari anuale, instructionale, impune interventia cu firme autorizate si specializate in executia lucrarilorcuprinse in caietul de sarcini. Realizarea lucrarilor se va face in conformitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si cu respectarea conditiilor de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA. Executantul lucrarii asigura achizitia materialelor necesare, conform cu caietul de sarcini. Lot 2: Cu ocazia verificarii liniilor SRCF Timisoara in conformitate cu instructiile in vigoare, s-au constatat portiuni de linie cu problem de ecartament datorita starii necorespunzatoare a traverselor de lemn sepciale pentru aparatele cale S1, S2, S3, S4, a traverselor de lemn normale si a traverselor de beton aflate pe panourile adiacente aparatelor de cale, iar prisma de piatra sparta atat pe lungimea aparatelor de cale cat si a panourilor adiacente, este foarte colmatata. Din cauza starii necorespunzatoare a traverselor si a prismei de piatra Sparta colmatata a fost introdusa restrictia de viteza pe linia II directa statia Toplet, restrictie de viteza de 30 km/h pe distanta cuprinsa intre km 397+950-399+050. Pentru ridicarea restrictiei de viteza, sunt necesare lucrari de remediere a defectelor existente, reparatia capetelor X si Y ale statiei Toplet prin lucrari de inlocuire traverse lemn normale, traverse lemn speciale pentru aparate cale, traverse beton, inlocuiri JIL-uri, realizarea stratului de repartitie din ballast pe zona aparatelor de cale si a panourilor de cale adiacente si scoaterea din cale a TDJ 5/7 si inlocuirea acestuia cu panouri de linie. Astfel pentru punerea in siguranta si aducerea liniei la viteza de circulatie stabilita, se impune realizarea lucrarii de intretinere si reparatie linii CF-linia 100 statia Toplet linia II dir. km 397+950-399+050. Realizarea lucrarii se va face in conformitate cu procesele tehnologice stabilite in caietul de sarcini si cu respectarea conditiilor de siguranta a circulatiei feroviare impuse prin regulamente, instructiuni si norme de specialitate ale CNCF CFR SA. Executantul lucrarii asigura achizitia materialelor necesare, conform caietului de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 15-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 9-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu