Cu ocazia verificarii liniilor SRCF Timisoara in conformitate cu instructiile in vigoare, s-au constatat portiuni de linie cu problem de ecartament datorita starii necorespunzatoare a traverselor de lemn sepciale pentru aparatele cale S1, S2, S3, S4, a traverselor de lemn normale si a traverselor de beton aflate pe panourile adiacente aparatelor de cale, iar prisma de piatra sparta atat pe lungimea aparatelor de cale cat si...
Cu ocazia verificarii liniilor SRCF Timisoara in conformitate cu instructiile in vigoare, s-au constatat portiuni de linie cu problem de ecartament datorita starii necorespunzatoare a traverselor de lemn sepciale pentru aparatele cale S1, S2, S3, S4, a traverselor de lemn normale si a traverselor de beton aflate pe panourile adiacente aparatelor de cale, iar prisma de piatra sparta atat pe lungimea aparatelor de cale cat si a panourilor adiacente, este foarte colmatata.
Din cauza starii necorespunzatoare a traverselor si a prismei de piatra Sparta colmatata a fost introdusa restrictia de viteza pe linia II directa statia Toplet, restrictie de viteza de 30 km/h pe distanta cuprinsa intre km 397+950-399+050.
Pentru ridicarea restrictiei de viteza, sunt necesare lucrari de remediere a defectelor existente, reparatia capetelor X si Y ale statiei Toplet prin lucrari de inlocuire traverse lemn normale, traverse lemn speciale pentru aparate cale, traverse beton, inlocuiri JIL-uri, realizarea