Avand in vedere starea necoresponzatoare a suprafetelor pietonale ca urmare a executarii lucrarilor de intretinere a retelelor de utilitati coroborat cu imbatranirea stratului de asfalt, ce prezinta numeroase fisuri, crapaturi, gauri si denivelari, se impune necesitatea executarii lucrarilor de intretinere a acestora pentru aducerea la starea normala de exploatare, care sa asigure siguranta pietonilor.
Pentru realizarea...
Avand in vedere starea necoresponzatoare a suprafetelor pietonale ca urmare a executarii lucrarilor de intretinere a retelelor de utilitati coroborat cu imbatranirea stratului de asfalt, ce prezinta numeroase fisuri, crapaturi, gauri si denivelari, se impune necesitatea executarii lucrarilor de intretinere a acestora pentru aducerea la starea normala de exploatare, care sa asigure siguranta pietonilor.
Pentru realizarea lucrarilor de intretinere a trotuarelor din Municipiul Onesti, Judetul Bacau sunt necesare realizarea urmatoarelor activitati:
-montat bordura 10x15 cm ;
-montat bordura 20x25 cm ;
-ridicare la cota camine ;
-ridicare la cota rasuflatori gaze ;
-reparat trepte mozaic ;
-executat pavaje.
Amplasament :
-trotuarele aferente Bulevardului Marasesti pe segmentul cuprins intre sensul giratoriu Voievodul pana la intersectia cu Strada Trotusului si Strada Ciresoaiei ;
-trotuarele aferente Bulevardului Republicii, pe segmentul cuprins intre intersectia cu Strada Casinului si Bulevardul Oituz pana la sensul giratoriu de la intersectia cu Strada George Calinescu.
Valoarea minima estimata a acordului cadru este de 136.922,65 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 2.140.603,38 lei fara TVA.Valoarea minima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 136.922,65 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 363.503,61 lei fara TVA.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire. este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul Art. 160. - (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire, în termenul stabilit prin anunţul de participare simplificat. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis cu cel puţin 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Acordul-cadru se incheie pe o perioada de 18 luni.Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie 6 contracte subsecvente in baza acordului cadru, cate un contract subsecvent la 3 luni.