Scopul contractului îl reprezintă achiziţia publică a unor activităţi specifice de întreţinere a drumurilor publice din aria teritorial administrativă a municipiului Mediaş prin: "LUCRĂRI DE ÎNTREŢINERE A DRUMURILOR PUBLICE ÎN MUNICIPIUL MEDIAŞ" cu următoarele obiective:
A. Satisfacerea cerintelor si nevoilor de utilitate publica ale comunitatii locale, prin: cresterea capacitatii de preluare a traficului; cresterea gradulu...
Scopul contractului îl reprezintă achiziţia publică a unor activităţi specifice de întreţinere a drumurilor publice din aria teritorial administrativă a municipiului Mediaş prin: "LUCRĂRI DE ÎNTREŢINERE A DRUMURILOR PUBLICE ÎN MUNICIPIUL MEDIAŞ" cu următoarele obiective:
A. Satisfacerea cerintelor si nevoilor de utilitate publica ale comunitatii locale, prin: cresterea capacitatii de preluare a traficului; cresterea gradului de siguranta a participantilor la traficul pe drumurile locale; imbunatatirea conditiilor de deplasare a vehiculelor; reducerea cheltuielilor de transport.
B. Protectia si conservarea mediului natural si construit.
Obiectul Acordului-Cadru/Contracelor subsecvente constă în planificarea (anuală şi revizuirea trimestrială) şi execuţia lucrărilor de întreţinere a drumurilor publice din aria administrativ-teritoriala a municipiului Medias, conform tabelului din Caietul de Sarcini (Tabelul 1), inclusiv întocmirea unei documentaţii tehnice minimale pentru lucrările de covoare asfaltice subţiri (ridicări topo, plan de situaţie, profile longitudinale şi transversale) necesare asigurării condiţiilor tehnice din normative şi stabilirea cantităţilor de lucrări.
Lucrările de întreţinere pentru străzile din municipiul Mediaş, pentru o perioadă de 48 de luni, acestea cuprinzănd următoarele: suprafaţa carosabilă, trotuare, alei, parcări, acostamente, alte zone pietonale, alveole.
Documentul descrie lucrările de întreţinere care vor face obiectul contractului, condiţiile de realizare a lucrărilor, cantităţile de lucrări, cerinţele calitative, precizări cu privire la elaborarea şi prezentarea ofertei.
Prevederile prezentului caiet de sarcini sunt considerate minimale, acestea putând fi completate şi actualizate în funcţie de contractele subsecvente ce urmează a fi retribuite în baza acordului cadru.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 22 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B, astfel orice solicitare de clarificare transmisa in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.