Ȋncheierea unui contract de lucrari aferent Sucursalei Targoviste, având ca obiect: “Lucrari de intarire pentru alimentare cu energie electrica utilizatori – SR Targoviste , 5 loturi", conform documentelor anexate.
LOT 1 – LIR pentru a.e.e. utilizatori racordati din PTZ 4097 Fieni Centru – 59.516,10 lei
- Cap 1.2.- Amenajarea terenului (demontari) – 8.676,54 lei
- Cap. 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului –...
Ȋncheierea unui contract de lucrari aferent Sucursalei Targoviste, având ca obiect: “Lucrari de intarire pentru alimentare cu energie electrica utilizatori – SR Targoviste , 5 loturi", conform documentelor anexate.
LOT 1 – LIR pentru a.e.e. utilizatori racordati din PTZ 4097 Fieni Centru – 59.516,10 lei
- Cap 1.2.- Amenajarea terenului (demontari) – 8.676,54 lei
- Cap. 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului – 0,00 lei
- Cap. 3.2. – Doc.-suport si cheltuieli pt obtinerea de avize, acorduri si autorizatii – 2.561,83 lei
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 44.856,98 lei
- Cap 5 – Alte cheltuieli:5.1. Organizare de santier – 3.420,75 lei
LOT 2 - LIR pentru a.e.e. utilizatori racordati din PTA 4068 Glodeni – 36.224,55 lei
- Cap 1.2.- Amenajarea terenului (demontari) – 735,40 lei
- Cap. 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului – 0,00 lei
- Cap. 3.2. – Doc.-suport si cheltuieli pt obtinerea de avize, acorduri si autorizatii – 3.522,51 lei
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 31.031,91 lei
- Cap 5 – Alte cheltuieli:5.1. Organizare de santier – 934,73 lei
LOT 3 - LIR pentru a.e.e. utilizatori racordati din PTA 2013 Viforata – 73.179,54 lei
- Cap 1.2.- Amenajarea terenului (demontari) – 1.998,69 lei
- Cap. 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului – 0,00 lei
- Cap. 3.2. – Doc.-suport si cheltuieli pt obtinerea de avize, acorduri si autorizatii – 3.842,74 lei
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 65.808,56 lei
- Cap 5 – Alte cheltuieli:5.1. Organizare de santier – 1.529,55 lei
LOT 4 - LIR pentru a.e.e. utilizatori racordati din PTA 4224 Darac Runcu – 194.581,45 lei
- Cap 1.2.- Amenajarea terenului (demontari) – 19.386,12 lei
- Cap. 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului – 0,00 lei
- Cap. 3.2. – Doc.-suport si cheltuieli pt obtinerea de avize, acorduri si autorizatii – 2.561,83 lei
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 168.554,70 lei
- Cap 5 – Alte cheltuieli:5.1. Organizare de santier – 4.078,80 lei
LOT 5 - LIR pentru a.e.e. utilizatori racordati din PTA 6027 Titu ICIL – 673.013,10 lei
- Cap 1.2.- Amenajarea terenului (demontari) – 3.303,75 lei
- Cap. 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului – 86.027,72 lei
- Cap. 3.2. – Doc.-suport si cheltuieli pt obtinerea de avize, acorduri si autorizatii – 4.292,05 lei
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 548.118,78 lei
- Cap 5 – Alte cheltuieli:5.1. Organizare de santier – 31.270,80 lei
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se vor transmite cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Va fi cotata executie lucrare.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.