• Lucrarea consta în înlocuirea lampilor vechi, care sunt arse, cu lampi noi cu LED ?i deasemenea înlocuirea cablurilor de alimentare unde este cazul. • Aprinderea instala?iei se va face pe baza de senzor de lumina-întuneric, dar ?i cu posibilitatea de întrerupere manuala din comutator. Atât senzorul ?i comutatorul vor fi cuprinse ca pre? în oferta. • În oferta vor fi cuprinse toate cheltuielile legate de material, manopera...
• Lucrarea consta în înlocuirea lampilor vechi, care sunt arse, cu lampi noi cu LED ?i deasemenea înlocuirea cablurilor de alimentare unde este cazul. • Aprinderea instala?iei se va face pe baza de senzor de lumina-întuneric, dar ?i cu posibilitatea de întrerupere manuala din comutator. Atât senzorul ?i comutatorul vor fi cuprinse ca pre? în oferta. • În oferta vor fi cuprinse toate cheltuielile legate de material, manopera, utilaj, transport, cheltuieli directe, indirecte ?i profit. • Deasemenea se va avea în vedere faptul ca pe fa?ada de sud a cladirii, montarea unor lampi va fi necesar a se face cu alpini?ti utilitari autoriza?i, pentru care se va depune ulterior semnarii contractului copie a autoriza?iilor, catre serviciul de securitate ?i sanatate a muncii din cadrul Consiliului Jude?ean Prahova. • Ofertan?ii vor prezenta un contract similar de iluminat fa?ade cladiri precum ?i o lista cu autoriza?iile a cel pu?in 4 salaria?i care au calificare de electricieni autoriza?i, pentru care se va face instructaj de protec?a muncii în cadrul Consiliului Jude?ean Prahova, înainte de începerea lucrarilor. • Daca înlocuirea unor cabluri arse este necesara a se face subteran, se va avea în vedere ?i execu?ia lucrarii de sapatura. • Decontarea lucrarilor se va face în func?ie de lucrarile real executate, pe baza de proces verbal, în func?ie de constatarile facute dupa începerea lucrarilor. • Oferta va fi prezentata detaliat, pentru fiecare obiect în parte (cablu, întrerupator, senzor, lampa, sapatura, etc.) sub forma de lista de cantita?i cu pre?uri ?i la final, pre?ul total. • Termenul de execu?ie va fi de 45 zile calendaristice, de la data semnarii contractului. • Perioada de garan?ie acordata lucrarii (atât ca material cât si ca manopera pentru eventualele interven?ii) va fi minim 3 ani. • Pentru eventualele lamuriri legate de aceasta lucrare (amplasarea ?i pozi?ionarea corpurilor cu LED, distan?e, trasee de cabluri, alimentari, etc), propunem vizionarea amplasamentului cu 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În acest sens pute?i ob?ine rela?ii la telefon 0244/529604, interior 294 sau 314. SE VA SOLICITA CAIETUL DE SARCINI.