Se vor executa 4 parcaje organizate cu o capacitate totala de 94 locuri. Calea de acces cu latimea de 5.0 m se racordeaza la intrare si iesire de DN 39, Soseaua Constantei, dar accesul poate fi realizat si prin aleile carosabile existente in vecinatatea blocurilor. Suprafata totala carosabila este de 2797 mp, iar suprafata trotuarelor si aleilor pietonale este 408 mp.
Acestea vor fi realizate cu un sistem...
Se vor executa 4 parcaje organizate cu o capacitate totala de 94 locuri. Calea de acces cu latimea de 5.0 m se racordeaza la intrare si iesire de DN 39, Soseaua Constantei, dar accesul poate fi realizat si prin aleile carosabile existente in vecinatatea blocurilor. Suprafata totala carosabila este de 2797 mp, iar suprafata trotuarelor si aleilor pietonale este 408 mp.
Acestea vor fi realizate cu un sistem rutier alcatuit din straturi : 18 cm imbracaminte din beton de ciment clasa BcR 3,5;hartie Kraft 160 g/mp/folie polietilena; 2cm nisip de protectie;15 cm piatra sparta cu impanare; 7 cm strat izolator de nisip
Aleile pietonale proiectate , se vor executa din :10 cm imbracaminte din beton de ciment clasa C8/10;5 cm nisip
Incadrarea se va realiza cu borduri din beton de 10 x 15 cm, asezate pe fundatie de beton de 10 x 20 c m. Scurgerea apelor se va realiza gravitational, la bordura, prin dirijarea acestora spre geigerile existente la blocurile Blg, B4g ,C2g. Intre blocurile Clg si C2g apele vor fi dirijate gravitational in spatele blocului B2g, iar de acolo se vor descarca in spatial verde existent.
Etapele de trasare sunt: identificarea bornelor topo existente si creearea unei retele de sprijin in zona; trasarea axului proiectat; materializarea pe teren a axului proiectat cu ajutorul tarusilor; amplasarea de tarusi martori, la punctele caracteristice.
Ordinea de executie a lucrarilor d.p.d.v tehnologic:Verificarea parcajului proiectat, d.p.d.v al al existentei retelelor de utilitati de pe suprafata acestuia;Trasarea axului caii de acces; Executarea sapaturilor la cotele stabilite in proiect;Asterneerea pe suprafata carosabila, a stratului isolator de nisip in grosime de 7 cm;Asternerea urmatorukui strat de piatra Sparta, sort 63-90 mm in grosime de 15 cm;Asternerea nisipului de protectie in grosime de 2 cm;Ridicarea la cotele finite ale imbracamintei din beton de ciment; a capacelor caminelor ;Asternerea peste nisipul de protective a hartiei Kraft sau a foliei de polietilena;lncadrarea se va face cu borduri prefabricate din beton de 20 x 25 cm, asezate pe o fundatie din beton de 30 x 35 cm.;Incadrarea cu bordure de 10x15 cm a aleilor pietonale si trotuarelor ;Asternerea pe carosabil, a imbaracamintei de beton de ciment cu grosimea de 18 cm, clasa Bc R3,5 sub forma de dale cu dimensiunile de 5,00 x 4,00 m, cu rosturi de contractie transversal, de contact longitudinal si dilatatie transversal, colmatate cu mastic bituminous;Asternerea pe suprafata trotuarelor,a stratului isolator de nisip, urmata de cea a imbaracamintei din beton de ciment clasa C8/10, realizata sub forma de dale cu dimensiunile de 5,00 x 1,50 m, cu rosturi de contractie transversal, colmatate cu mastic bituminos.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.