Descrierea proiectului de investitii: Proiectul prevede realizarea in principiu a urmatoarelor categorii de lucrari:• inlocuire corpuri de iluminat existente, inclusiv a consolelor metalice aferente acestora; o montare stalpi noi inclusiv corpuri de iluminat;• pozare de tuburi de protectie subterane inclusiv camere de tragere si inlocuire reţea de alimentare existenta cu o retea noua instalata subteran;• montare de stalpi e...
Descrierea proiectului de investitii: Proiectul prevede realizarea in principiu a urmatoarelor categorii de lucrari:• inlocuire corpuri de iluminat existente, inclusiv a consolelor metalice aferente acestora; o montare stalpi noi inclusiv corpuri de iluminat;• pozare de tuburi de protectie subterane inclusiv camere de tragere si inlocuire reţea de alimentare existenta cu o retea noua instalata subteran;• montare de stalpi echipati cu corpuri de iluminat cu LED pentru trecerile de pietoni;• lucrari de modernizare a iluminatului public în staţiile de călători inclusiv montare de panouri fotovoltaice;• refacere schema monofilara puncte de aprindere• instalare, programare si testare sistem centralizat de management al sistemului de telegestiune; Sistemul de Iluminat Public existent pe conturul energetic auditat prezinta urmatoarele deficiente si dezavantaje:- partial, nu asigura iluminarea potrivit standardelor în vigoare;- nu este optimizat prin sisteme de telegestiune şi nu este conectat la medii de comunicare a datelor (internet, GSM, RF, etc);- corpurile de iluminat sunt de eficienta energetica redusa, unele fiind la limita duratei de viaţă;- unele din corpurile de iluminat sunt montate pe stâlpi din beton;- componentele ce asigura legaturile electrice sunt invechite;- nu este separat fizic şi contorizat ca atare, fiind parte componenta a unui sistem mai larg de instalaţii electrice ce deservesc iluminatul public în Ploieşti; - punctele de aprindere deservesc zone intinse, din categorii diferite.Solutia tehnica propusa pentru modernizarea şi eficientizarea Sistemului de Iluminat Public pe traseul tramvaiului 102: strada Găgeni – Soseaua Nordului – Soseaua Vestului - strada Libertăţii (Gara de Vest) este descrisa in Proiectul Tehnic de Executie (PTE), parte a prezentei documentatii de atribuire. Descrierea lucrarilor si serviciilor aferente contractului de achizitieCaietul de Sarcini impreuna cu Proiectul Tehnic de Executie atasat stabileşte cerintele si condiţiile pentru participarea la procedura de atribuire a prezentului contract de achizitie publica si pentru execuţia lucrarilor si serviciilor aferente proiectului de investitii mai sus mentionat.Contractul de executie lucrari prevede realizarea urmatoarelor categorii de servicii si lucrari:•intocmire detalii de executie (DDE) pentru ansamblurile fundatie - stalpi - console;•demontare corpuri de iluminat existente, inclusiv a consolelor metalice aferente acestora;•montare stalpi noi;•montare corpuri de iluminat noi cu LED, inclusiv a consolelor acestora;•realizare legaturi electrice intre corpurile de iluminat si reteaua de alimentare•pozare de tuburi de protectie subterane inclusiv camere de tragere•inlocuire reţea de alimentare existenta cu o retea noua instalata subteran;•devieri retele de comunicatii, unde este cazul;•montare de stalpi echipati cu corpuri de iluminat cu LED pentru trecerile de pietoni•lucrari de modernizare a iluminatului public în staţiile de călători inclusiv montare de panouri fotovoltaice;•refacere spatii verzi si suprafete carosabile/trotuare; •refacere schema monofilara puncte de aprindere;•instalare, programare si testare sistem centralizat de management al sistemului de telegestiune;•realizare masuratori, testari si audit luminotehnic.Pentru indeplinirea acestor obiective specifice, Autoritatea Contractanta are in vedere implementarea masurilor M1 - M5, prezentate mai jos, si anume:M1. Modernizarea iluminatului public aferent cailor de circulatie ale liniei de tramvai 102 prin înlocuirea corpurilor de iluminat existente cu vapori de sodiu in corpuri de iluminat LED, performante, având integrate capabilitati de conectivitate si comunicare. Se va vor avea in vedere si rezolvarea situatiilor de conflict rutier – din punct de vedere luminos (intersectii, treceri de pietoni, sensuri giratorii, etc) astefel incat sa se respecte valorile prevazute de standardul SREN 13201. Noul sistem de iluminat va respecta prevederile SR EN 13201: 2016; M2.Înlocuirea corpurilor de iluminat în cele 28 statii de asteptare pentru calatori prin solutii bazate pe LED; M3. Implementarea unui sistem de telegestiune a iluminatului in scopul optimizarii consumului energetic si a costurilor de functionare in general; M4.Montarea de panouri fotovoltaice ce vor deservi corpurile de iluminat din statiile de asteptare pentru calatori; M5. Re-întregirea si extinderea sistemului de iluminat cu tehnologie LED si montarea de stâlpi noi, pentru acoperirea zonelor fara iluminat public, în special a cailor de circulatie pietonala, conform SR EN 13201:2016.Stadiul implementarii proiectului de investitie: Pana la acest moment sunt finalizate urmatoarele activitati din planul de implementare al proiectului, si anume: •realizarea documentaţiei tehnico-economice, faza Studiu de Fezabilitate, inclusiv documentatiile tehnice suport: audit energetic, expertiza tehnică, studiu topografic;•realizarea documentaţiei tehnice, faza DTAC si a documentatiei pentru obtinere avize, inclusiv obtinerea avizelor;•obtinerea Autorizatiei de Construire;•realizarea documentaţiei tehnice, faza Proiect Tehnic de Executie (PTE); •verificarea tehnica a documentatiei tehnice faza PTE. Documentatiile tehnico-economice mentionate mai sus au fost intocmite de catre Asocierea SC INTERGROUP ENGINEERING SRL – SC URBAN PROIECT GRUP SRL. Executantul va trebui sa execute, sa finalizeze si sa intretina in perioada de garantie lucrarile,materialele si componentele aferente proiectului de investitii mai sus mentionat conform Cerintelor din Caietul de sarcini.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 6 zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.Conform devizului valoarea estimata a contractului de lucrari este de 13.157.417,99 lei fara TVA respectiv 15.657.327,41 lei cu TVA si se compune din:- Constructii - montaj: 12.722. 636,35 lei fara TVA respectiv 15.139.937,26 lei cu TVA- Cheltuieli conexe organizare de santier 156. 208,75 lei fara TVA respectiv 185888.41 lei cu TVA- Probe tehnologice si teste : 278. 572,89lei fara TVA respectiv 331501.73 lei cu TVA