Proiectul presupune reabilitarea moderata a cladirii administrative UAT din Comuna BOITA, Judetul SIBIU, care presupune lucrari de modernizare/reabilitare astfel incat sa corespunda normelor legale in vigoare. Amplasamentul care face obiectul acestui proiect este situat in intravilanul localitatii BOITA din comuna BOITA. Regimul juridic: proprietatea domeniului public al comunei BOITA (teren + constructie), conform extras C...
Proiectul presupune reabilitarea moderata a cladirii administrative UAT din Comuna BOITA, Judetul SIBIU, care presupune lucrari de modernizare/reabilitare astfel incat sa corespunda normelor legale in vigoare. Amplasamentul care face obiectul acestui proiect este situat in intravilanul localitatii BOITA din comuna BOITA. Regimul juridic: proprietatea domeniului public al comunei BOITA (teren + constructie), conform extras CF nr. 100363. Folosinta actuala: constructie administrativa + cultura. Regimul tehnic: suprafata construita la sol de 492,20 mp; Suprafata desfasurata 1.066,80 mp – cladire UAT BOITA, in regim de inaltime S+P+E+M, edificata in anul 1950. Accesul principal pietonal in cladire se realizeaza din strada Traian iar accesul auto si pietonal se face din strada Andrei Saguna. Ca spatii interioare, constructia cuprinde birouri, holuri si coridoare pentru circulatii, spatii administrative, grupuri sanitare, sala festivitati, scena si depozit adiacent, sala de sedinte cu birouri si grupuri sanitare. Valoarea estimata este de 2.184.295,58 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului, prin cumularea următoarelor subcapitole:
Subcapitolul 4.1: Constructii si instalatii: 1.617.210,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 4.2: Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 60.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 4.3: Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 460.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.1: Organizare de santier: 15.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.2: Comisioane, cote, taxe, costul creditului: 22.085,58 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.3: Cheltuieli diverse si neprevazute: 5.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 5.4: Cheltuieli pentru informare si publicitate: 5.000,00 lei fara TVA;
Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii. Durata în luni: Durata contractului va fi de 60 luni (maxim 24 luni pentru etapa de execuţie lucrări, de la emiterea ordinului de începere, conform graficului de execuţie regăsit în documentaţia tehnică si minim 36 de luni perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor, calculat de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 10 zile. Autoritatea/entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare la 5 zile fata de termenul de depunere a ofertelor,conform OUG 107/2017.