Feedback
I.D.: 92611306

LUCRARI DE EXECUTIE AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII “REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE A CLADIRII UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE, COMUNA BOITA, JUDETUL SIBIU

Data publicarii
31.01.24 Exista 129.295 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 42511110-5 44221000-5 45223210-1 45261000-4 45261215-4 45261310-0 45262522-6 45310000-3 45321000-3 45331100-7 45332400-7 45410000-4 45421130-4 45432130-4 45442100-8
Termenul limita pentru depunere:
21.02.24
Pretul estimativ:
2.184.295,58 RON - 2.184.295,58 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.01.24 Publicat la 15.02.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectul presupune reabilitarea moderata a cladirii administrative UAT din Comuna BOITA, Judetul SIBIU, care presupune lucrari de modernizare/reabilitare astfel incat sa corespunda normelor legale in vigoare. Amplasamentul care face obiectul acestui proiect este situat in intravilanul localitatii BOITA din comuna BOITA. Regimul juridic: proprietatea domeniului public al comunei BOITA (teren + constructie), conform extras C...
Proiectul presupune reabilitarea moderata a cladirii administrative UAT din Comuna BOITA, Judetul SIBIU, care presupune lucrari de modernizare/reabilitare astfel incat sa corespunda normelor legale in vigoare. Amplasamentul care face obiectul acestui proiect este situat in intravilanul localitatii BOITA din comuna BOITA. Regimul juridic: proprietatea domeniului public al comunei BOITA (teren + constructie), conform extras CF nr. 100363. Folosinta actuala: constructie administrativa + cultura. Regimul tehnic: suprafata construita la sol de 492,20 mp; Suprafata desfasurata 1.066,80 mp – cladire UAT BOITA, in regim de inaltime S+P+E+M, edificata in anul 1950. Accesul principal pietonal in cladire se realizeaza din strada Traian iar accesul auto si pietonal se face din strada Andrei Saguna. Ca spatii interioare, constructia cuprinde birouri, holuri si coridoare pentru circulatii, spatii administrative, grupuri sanitare, sala festivitati, scena si depozit adiacent, sala de sedinte cu birouri si grupuri sanitare. Valoarea estimata este de 2.184.295,58 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului, prin cumularea următoarelor subcapitole: Subcapitolul 4.1: Constructii si instalatii: 1.617.210,00 lei fara TVA; Subcapitolul 4.2: Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 60.000,00 lei fara TVA; Subcapitolul 4.3: Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 460.000,00 lei fara TVA; Subcapitolul 5.1: Organizare de santier: 15.000,00 lei fara TVA; Subcapitolul 5.2: Comisioane, cote, taxe, costul creditului: 22.085,58 lei fara TVA; Subcapitolul 5.3: Cheltuieli diverse si neprevazute: 5.000,00 lei fara TVA; Subcapitolul 5.4: Cheltuieli pentru informare si publicitate: 5.000,00 lei fara TVA; Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii. Durata în luni: Durata contractului va fi de 60 luni (maxim 24 luni pentru etapa de execuţie lucrări, de la emiterea ordinului de începere, conform graficului de execuţie regăsit în documentaţia tehnică si minim 36 de luni perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor, calculat de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 10 zile. Autoritatea/entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare la 5 zile fata de termenul de depunere a ofertelor,conform OUG 107/2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
LUCRARI DE EXECUTIE AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII “REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE A CLADIRII UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE, COMUNA BOITA, JUDETUL SIBIU  
Executie lucrari de instalatii electrice + proiectare–AMPLIFICARE TRANSFORMATOR PT 7 conf. descriere  
Executarea lucrărilor de modernizare a sistemului de iluminat public stradal in cadrul proiectului: "Modernizare sistem de iluminat public în comuna Răşinari, Judeţul Sibiu" 16.09.22
Executarea lucrărilor de modernizare a sistemului de iluminat public stradal in cadrul proiectului: "Modernizare sistem de iluminat public în comuna Răşinari, Judeţul Sibiu"  
Servicii de proiectare si asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului  
Servicii de proiectare si asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului 20.02.19
Intocmire documentatie tehnica pentru obtinere autorizatie GA  
Servicii de întocmire a documentaţiilor topo-cadastrale a unor imobile aparţinând domeniului public şi privat al judeţului Sibiu  
,, Amenajare curţi, alei şi terenuri sport la unităţi de învăţământ la Scoala Gimnaziala Ioan Slavici” (PT+DDE+DTAC+obţinerea avizelor şi acordurilor de principiu la faza PT+DDE+ verificare documentaţie de către verificatori atestaţi +asistenţă tehnică şi execuţie lucrări Str. Macaralei, Nr 1, municipiul Sibiu 25.09.19
,, Amenajare curti, alei, terenuri de sport la Unitati de Invatamant la Scoala Gimnaziala nr.25” Sibiu, str. Sibiel nr.6, PT+DDE+DTAC+obţinerea avizelor şi acordurilor de principiu (la faza PT+DDE)+ verificare documentaţie de către verificatori atestaţi+execuţie lucrări” 19.11.18