Feedback
I.D.: 100434621

Lucrari de dezvoltare si/sau completare a sistemului de instiintare-alarmare al municipiului Craiova:Achiziţie sirenă electronică de 1200W

Data publicarii
24.07.24
Coduri CPV
38822000-3 51000000-9 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
28.08.24
Pretul estimativ:
55.000,00 RON - 55.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1221135.pdf
  2. Caiet de sarcini_achizitie sirena-signed.pdf
  3. Model contract _sirena electronica-signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru dezvoltarea si completarea sistemului de instiintare-alarmare al Municipiului Craiova se achizitionează o sirenă electronică de 1200W, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 155398/15.04.2024. Achiziţia sirenei electronice de 1200W este necesară pentru respectarea legislatiei in vigoare care impune dezvoltarea sistemelor de instiintare-alarmare în urma studiilor de audibilitate si fezabilitate care stabilesc, ...
Pentru dezvoltarea si completarea sistemului de instiintare-alarmare al Municipiului Craiova se achizitionează o sirenă electronică de 1200W, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 155398/15.04.2024. Achiziţia sirenei electronice de 1200W este necesară pentru respectarea legislatiei in vigoare care impune dezvoltarea sistemelor de instiintare-alarmare în urma studiilor de audibilitate si fezabilitate care stabilesc, prin măsuratori exacte, numărul necesar de sirene, puterea lor si amplasarea corespunzatoare pentru o eficienţă mai bună privind înstiinţarea şi alarmarea oportună a populaţiei civile din municipiul Craiova în situaţii de protectie civila. Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(l) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătură cu documentaţia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. în conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de dezvoltare si/sau completare a sistemului de instiintare-alarmare al municipiului Craiova:Achiziţie sirenă electronică de 1200W 28.08.24
Lucrari de dezvoltare si/sau completare a sistemului de instiintare-alarmare al municipiului Craiova: Achiziţie sirene electronice de 1200W 11.10.22
Lucrari de dezvoltare si/sau completare a sistemului de instiintare-alarmare al municipiului Craiova: Achiziţie sirene electronice de 1200W 10.10.23
Lucrari de dezvoltare si/sau completare a sistemului de instiintare-alarmare al municipiului Craiova:Upgrade sirene electronice de la puterea 600W la 1200W 19.09.22
Lucrari de dezvoltare si/sau completare a sistemului de instiintare-alarmare al municipiului Craiova: Relocare sirene electronice 12.10.22
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 31.10.23
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 31.10.23
Contractarea dotărilor pentru proiectul "Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova" cod SMIS 128292: Lot 1 Mobilier scolar, Lot 2 Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot 3 Electrocasnice Profesionale, Lot 4 Dotari si mobilier bucatarie 20.11.23
Modernizare servere, echipamente de comunicaţii şi programe informatice din sistemul dispecer 28.10.20
Achizitie consumabile pentru grupurile de pompare, filtrare, tratare, incalzire apa piscina-Water Park: Lot 1 - Staţie tratare apă piscine, Kit 5 vane; Lot 2 - Material filtrant, etanşare mecanică pompe, rulmenţi, sondă măsură, sterilizatoare UV, electroventile, electropompă sumersibilă 21.09.23