Obiectul achizitiei consta in realizarea serviciilor de proiectare faza PT inclusiv DE si DTOE, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor si executia lucrarilor reprezentand amenajari teren, drumuri, instalatii, constructii si parc fotovoltaic.
Descrierea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de ...
Obiectul achizitiei consta in realizarea serviciilor de proiectare faza PT inclusiv DE si DTOE, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor si executia lucrarilor reprezentand amenajari teren, drumuri, instalatii, constructii si parc fotovoltaic.
Descrierea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Specificul incubatorului (şi având în vedere sectorul de activitate) a condus la proiectarea unei investiţii complexe alcătuite din mai multe componente legate în mod funcţional. Investiţia este direcţionată pentru realizarea unui incubator de afaceri sectorial, destinat dezvoltării sectorului construcţiilor, prevăzând găzduirea a 16 companii rezidente per ciclu de incubare.
Specificul incubatorului (şi având în vedere sectorul de activitate) a condus la proiectarea unei investiţii complexe alcătuite din mai multe componente legate în mod funcţional (parc industrial).
Componentelepentru alcătuirea incubatorului de afaceri sunt următoarele:
1. CLĂDIREA DE BIROURI – birourile / sediile sociale ale companiilor incubate, spaţii de conferinţe şi întruniri, spaţii pentru servicii conexe etc.;
2. ATELIERUL de mentenanţă + spaţiul destinat managementului deşeurilor;
3. POARTA principală;
4. POARTA secundară;
5. CTU - clădirea tehnică centrală pentru utilităţi, alături de parcul de utilităţi şi instalaţiile subterane aferente pentru deservirea tuturor componentelor incubatorului;
6. INFRASTRUCTURA aferentă pentru deservirea tuturor componentelor incubatorului;
7. PARCUL FOTOVOLTAIC, componentă a sistemului de energie regenerabilă şi eficientizare a consumului de energie.
Parcul industrial va putea fi accesat prin două intrări, identificate ca intrarea sudică şi intrarea nordică. Din intrarea nordică este accesată zona predominant tehnică:
- postul control-acces pentru zona tehnică;
- garajul de mentenanţă şi spaţiul destinat managementului deşeurilor;
- clădirea centrală a utilităţilor cu parcul de utilităţi alăturat.
Din intrarea sudică sunt accesate:
- postul control-acces pentru zona personal şi de transport;
- clădirea de birouri;
- parcul fotovoltaic.
Ambele intrări în şantier sunt dotate cu un număr potrivit de locuri de parcare şi staţii de autobuz pentru personal.
Prezenţa porţilor cu posturi de control-acces conferă securitate în parcul industrial şi un mod controlat al intrărilor şi al ieşirilor. Topografia naturală a terenului a condus la proiectarea unor adaptări ale terenurilor tip platformă. Aceste adaptări au presupus numeroase terasamente, ranforsări şi drumuri interne înclinate.
Având în vedere ca parcul industrial să fie prietenos pentru pietoni, întregul parc va fi echipat cu trotuare adecvate, spaţii verzi, arbori şi arbuşti plantaţi în jur.
Obiectul ce rezultă din această procedură este proiectarea si executia execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele prezentului Caiet de Sarcini şi include:
i. proiectarea la nivel de DTOE, PT inclusiv DE si asigurarea asistentei tehnice pe parcursul executiei lucrarilor;
ii. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
iii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru exec. lucrărilor şi realizarea activit. şi lucrărilor temporare;
iv. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
v. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt solicitate prin legislaţia şi reglem. în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
vi. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrăr. şi realizarea testărilor;
vii. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrăr. până la predarea acestora către Aut. Contractantă;
viii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
ix. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor.
x. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 11 zile la solicitarile primite de la operatorii economici cu 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor