Prezenta documentatie prevede lucrari de constructie privind Construirea unui centru de colectare prin aport voluntar - adaptare la teren si asigurare utilitati, in cadrul proiectului “Înfiinţarea unui centru de colectare a deseurilor prin aport voluntar in comuna Breaza, judetul Buzău" finantare prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, rezultând o platforma de colectarea a deseurilor în Comuna Breaza. Valoarea e...
Prezenta documentatie prevede lucrari de constructie privind Construirea unui centru de colectare prin aport voluntar - adaptare la teren si asigurare utilitati, in cadrul proiectului “Înfiinţarea unui centru de colectare a deseurilor prin aport voluntar in comuna Breaza, judetul Buzău" finantare prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, rezultând o platforma de colectarea a deseurilor în Comuna Breaza. Valoarea estimată totala de 2.378.965,39 lei , este compusă din următoarele categorii de cheltuieli:
Cap. 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii = 60.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1 Lucrari Constructii si instalatii = 2.065.180,50 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 17.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 161.712,00 lei fara TVA
Cap. 5.1.1 Organizare de santier =52.745,56 lei fara TVA
Cap.5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului = 22.327,33 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general). Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarile intervenite, dupa caz, pe parcursul executiei contractului de achizitie publica, vor fi incadrate in functie de situatia concreta in prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, iar in cazul in care acestea prespun suplimentari ale sumelor initiale, vor fi avute in vedere disponibilitatile existente pe linia 5.3 si, dupa caz, alte economii inregistrate in proiect. Astfel, utilizarea procentului de Diverse si neprevăzute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute (35.028,66 lei fără TVA) din cadrul Devizului General, va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea dispoziţiilor Instrucţiunii nr. 1/2021, emise de ANAP. Aceste modificari vizeaza depăşiri cantitative/valorice puse în operă rezultate din remăsurători, datorate nepotrivirilor dintre estimarea iniţială şi realitatea execuţiei, fără a fi afectat proiectul tehnic sau specificaţiile tehnice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, in conformitate cu prevederile art.160, aliniatul (2) din Legea 98/2016, cu cel puţin 14 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 14 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 8 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Se va avea in vedere o perioada de maxim 8 luni calendaristice pentru executia lucrarilor.