Sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Covasna este finalizat în proporţie de 80%, în procente diferite pe tipuri de lucrări. Sediul este compus din 4 corpuri de clădire şi din sistematizarea verticală (curte + împrejmuire):
• Corpul A – finalizat în proporţie de 90% la nivelul lucrărilor de rezistenţă, arhitectură şi instalaţii sanitare, electrice şi termice
• Corpul B – finalizat în proporţie de 7...
Sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Covasna este finalizat în proporţie de 80%, în procente diferite pe tipuri de lucrări. Sediul este compus din 4 corpuri de clădire şi din sistematizarea verticală (curte + împrejmuire):
• Corpul A – finalizat în proporţie de 90% la nivelul lucrărilor de rezistenţă, arhitectură şi instalaţii sanitare, electrice şi termice
• Corpul B – finalizat în proporţie de 75% la nivelul lucrărilor de rezistenţă, arhitectură şi instalaţii sanitare, electrice şi termice
• Corpul C – finalizat în proporţie de 60 % la nivelul lucrărilor de rezistenţă, arhitectură şi instalaţii sanitare, electrice şi termice
• Corpul D – finalizat în proporţie de 95 % la nivelul lucrărilor de rezistenţă, arhitectură şi instalaţii sanitare, electrice şi termice
• Reţelele de instalaţii exterioare – lucrări finalizate în proporţie de 50 %
• Sistematizarea verticală (curte + împrejmuire) – lucrări finalizate în proporţie de 50 %
Executantul va executa restul de lucrări necesare pentru finalizarea sediului IPJ Covasna.
Executantul va avea obligaţia de a stabili un grafic de execuţie a lucrărilor pentru integrarea temporală a tuturor categoriilor de lucrări, având în vedere finalizarea în termenul solicitat de 12 luni a întregului sediu. Este imposibilă executarea lucrărilor concomitent la toate obiectivele şi pe toate categoriile de lucrări. Nu pot fi derulate lucrările în acelaşi timp. Este necesar ca lucrările să fie derulate şi finalizate în următoarea ordine, separat pentru fiecare corp de clădire:
• Arhitectură
• Instalaţii electrice
• Instalaţii sanitare
• Instalaţii termice
• Reţele de instalaţii electrice exterioare
• Reţele de instalaţii sanitare exterioare
• Lucrări de sistematizare verticală
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din
Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii
suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.