”Lucrari de constructii, dotari, servicii de proiectare pentru elaborare P.T., detalii de executie, asistenta tehnica in cadrul proiectului: „Cresterea eficientei energetice a cladirilor publice din orasul Azuga -Spitalul de ortopedie si traumatologie Azuga judetul Prahova”
Prin implementarea acestui proiect se va avea in vedere reducerea emisiilor de carbon prin eficientizarea energetica a cladirii publice in care function...
”Lucrari de constructii, dotari, servicii de proiectare pentru elaborare P.T., detalii de executie, asistenta tehnica in cadrul proiectului: „Cresterea eficientei energetice a cladirilor publice din orasul Azuga -Spitalul de ortopedie si traumatologie Azuga judetul Prahova”
Prin implementarea acestui proiect se va avea in vedere reducerea emisiilor de carbon prin eficientizarea energetica a cladirii publice in care functioneaza Spitalul corp C13 si corp C11 si C12. Se vor executa lucrari de izolare termica a peretilor exteriori, termohidroizolatia planseului de acoperis, montarea de ferestre pvc, modernizarea sistemului de incalzire si de preparare a apei calde menajere.
Valoarea totala a serviciilor de proiectare si a lucrarilor a fost estimata în baza devizului general întocmit de proiectant este de 4.273.688,76 lei (exclusiv TVA) din care:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 118.848,00 lei compusa din:
- Cap.3.5.4 Documentatii avize/acorduri/PAC - 1.500,00 lei
- Cap.3.5.5.Verificare tehnica a PT - 6.468,00 lei
- Cap.3.5.6 Proiect tehnic si detalii executie - 92.400,00 lei
- Cap.3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului - 18.480,00 lei
Cheltuieli lucrari de executie , procurare mobilier urban si montaj : 4.154.840,76 lei compusa din:
- Cap.4.1 Constructii si instalatii - 3.300.276,91 lei
- Cap.4.2 Montaj echipamente tehnologice - 121.127,43 lei
- Cap.4.3 Utilaje si echipamente ce necesita montaj - 629.015,07 lei
- Cap.4.5 Dotari - 53.754,68 lei
- Cap.5.1 Organizare de santier - 50.666,67 lei
Valoarea estimata totala nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati si, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice
Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in termen 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.