Obiectul procedurii consta in Lucrări de construcţie, organizare de santier, achiziţie utilaje şi montaj şi elaborarea Proiectului Tehnic, verificarea tehnica de calitate a proiectului, intocmire documentatii pentru avize şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii "Infiintare Centru de zi, reabilitare şi modernizare clădire existenta"- componenta A, co...
Obiectul procedurii consta in Lucrări de construcţie, organizare de santier, achiziţie utilaje şi montaj şi elaborarea Proiectului Tehnic, verificarea tehnica de calitate a proiectului, intocmire documentatii pentru avize şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrarilor pentru obiectivul de investitii "Infiintare Centru de zi, reabilitare şi modernizare clădire existenta"- componenta A, cod SMIS 125424’, conform contract de finantare nr. 6752/05.03.2021.
Durata de implementare a proiectului este pana la date de 30.11.2023, iar durata fiecarei activitati din cadrul viitorului contract este defalcata astfel:
- 3 luni pentru prestarea serviciilor de elaborare proiect tehnic (PAD, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii.
- De la data emiterii ordinului de incepere, dupa obtinerea AC, pana la data de 30.11.2023, pentru prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.
- De la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor, dupa data emiterii AC, si pana la data de 30.11.2023 pentru execuţia lucrărilor.
Prin proiect se urmăreşte:
Pentru realizarea obiectivului de investiţii, constă în adoptarea unei soluţii care presupune lucrările de reparaţii şi renovare necesare utilizării clădirilor în scopul propus, cum ar fi:
- soluţii de eradicare a umidităţii din pereţii demisolului
- refacerea tenuielilor degradate
- înlocuirea tâmplăriei şi a finisajelor
- restaurarea decoraţiilor exterioare
- restaurarea decoraţiei parietale interioare,
- repararea planşeului din lemn peste parter aflat în stare relativ bună şi înlocuirea celui degradat
- repararea şarpantei cu înlocuirea părţilor componente complet compromise
- înlocuirea învelitorii şi a şipcilor de susţinere
- reabilitarea sistemului de colectare şi îndepărtare a apelor meteorice
- refacerea trotuarelor de gardă pentru îndepărtarea eficientă a apelor pluviale de la baza clădirilor
- înlocuirea instalaţiilor termice, electrice, sanitare
- accesibilizarea clădirilor pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi.
Obiectul procedurii presupune:
• Elaborarea Documentaţiilor-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, conform prevederilor HG907/2016, sectiunea 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, punctul 3.2.
• Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (DTAC) si realizarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor si acordurilor necesare pentru autorizarea lucrărilor de construire;
• Elaborarea proiectului tehnic de execuţie (DT/PT/PTE) insotit de Detalii de execuţie (DE);
• Documentaţie tehnica / Proiect pentru organizarea executării lucrărilor de construire (DTOE/POE);
• Proiectele de specialitate privind relocările de reţele pentru eliberare amplasament, protejările de reţele existente, branşamentele si racordurile necesare(daca se constata ca e cazul);
• Verificarea proiectului de către verificatori atestati;
• Asistenta tehnica pe perioada execuţiei lucrărilor;
• Execuţie lucrări aferente ob. de investitii: Infiintare centru de zi, reabilitare şi modernizare clădire existenta, jud. Sibiu, conform prevederilor capitolului 3.5. din prezentul Caiet de sarcini.
Documentaţia tehnico-economica va fi intocmita in acord cu prevederile HOTĂRÂRII de GUVERN nr. 907 clin 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare si conlinutul-cadru al documentaţiilor tehnico- economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare si va conţine toate elementele specificate in prezentul caiet de sarcini.
Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie si documentele anexa la aceasta sunt parte integranta din documentatia de atribuire, proiectantul avand obligaţia respectării acestora. Modificările fata de Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie vor fi justificate de contractant si aprobate in prealabil de Autoritatea Contractanta
Operatorul economic, desemnat câştigător al procedurii de achiziţie, isi va insusi raportul de expertiză tehnică, parte integrantă din documentaţia tehnica.
In adoptarea soluţiilor tehnice ce se vor lua se va tine cont de tipurile de lucrări permise si de cheltuielile eligibile prevăzute in Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul P.O.R./2018/13/13.11/7 regiuni,,din cadrul Axei prioritară 13 "Sprijinerea regenerarii oraselor mici şi mijlocii",. Priorităţii de investiţii 9.b – "Oferirea de sprijin pentru revitalizarea fizica, economica şi sociala a comunitatilor defavorizate din regiunile urbane şi rurale’, în cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Anexa - GRILA DE ANALIZA A CONFORMITĂŢII PROIECTULUI TEHNIC PTE) - in baza HG nr. 907/2016.