Prin achizitia de lucrari de constructie, organizare de santier, achizitie utilaje si montaj şi elaborarea Proiectului tehnic, verificare tehnica de calitate a proiectul, intocmire documentatii pentru avize şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrarilor se doreste realizarea obiectivului de investitie "Infiintare centru de zi, Reabilitare şi modernizare clădire existenta- componenta A,...
Prin achizitia de lucrari de constructie, organizare de santier, achizitie utilaje si montaj şi elaborarea Proiectului tehnic, verificare tehnica de calitate a proiectul, intocmire documentatii pentru avize şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrarilor se doreste realizarea obiectivului de investitie "Infiintare centru de zi, Reabilitare şi modernizare clădire existenta- componenta A, Dumbraveni, jud. Sibiu ", COD SMIS 125424, proiect finanţat prin POR.
Prin “proiectare" se înţelege prestarea următoarelor servicii: elaborare PT, verificare tehnica de calitate a proiectului, intocmire documentatii pentru avize şi asistenta tehnica din partea proiectantului.
Prin "Execuţie lucrări" se înţelege execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea echipamentelor şi utilajelor tehnologice, inclusiv montajul acestora şi punerea în funcţiune (după caz), efectuarea probelor şi testelor necesare atât pe parcursul execuţiei lucrărilor cât şi la recepţia acestora.
Valoarea estimată totală este de 10,886,383.58 lei fără TVA, conform Devizul general ale proiectului elaborat de către proiectantul lucrării în faza de elaborare a DALI-ului, prin cumularea următoarelor capitole şi subcapitole:
Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor - 3.250,00 lei
Cap. 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie - 8.500,00 lei
Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie - 128.730,09 lei
Cap. 3.8.1.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioadfa executiei lucrarilor - 103.410,00 lei
Cap. 4.1. Constructii si instalatii - 7.962.494,68 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - 70.380,00 lei
Cap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - 589.160,00 lei
Cap. 5.1.1 Cheltuieli pentru organizarea de şantier - 265.490,00 lei
Total General (exclusiv TVA) 10.866.383,58 lei.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 12.
Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsurilor în Secţiunea "Documentaţie, clarificări, decizii" aferentă anunţului de participare, înainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anunţul de participare pentru depunerea ofertelor.