Feedback
I.D.: 22154962

Lucrari de amenajare spa?iu utilitar SJML Vaslui

Data publicarii
04.09.17 Exista 25.280 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
20.09.17
Pretul estimativ:
5.042,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de amenajare spa?iu utilitar, se construiesc rafturi metalice, din cornier si ?eava, cu blaturi din PAL, multietajate, pentru o încapere cu dimensiunile 3,1 m x 3,6 m., amplasament sediul DRML Bacau – SJML Vaslui, loc. Vaslui, str. ?tefan cel Mare, bl. A5-6, parter, 730006, jud. Vaslui, tel. 0742 060 611, fax. 0235-318717, conform caietului de sarcini, care poate fi obtinut la adresa sediului, persoana de contact Bo...
Lucrari de amenajare spa?iu utilitar, se construiesc rafturi metalice, din cornier si ?eava, cu blaturi din PAL, multietajate, pentru o încapere cu dimensiunile 3,1 m x 3,6 m., amplasament sediul DRML Bacau – SJML Vaslui, loc. Vaslui, str. ?tefan cel Mare, bl. A5-6, parter, 730006, jud. Vaslui, tel. 0742 060 611, fax. 0235-318717, conform caietului de sarcini, care poate fi obtinut la adresa sediului, persoana de contact Bogdan HULPAC, Email: sjmlvaslui@yahoo.com, tel. 0742 060 611, fax. 0235-318717.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Stand verificare taximetre – 3 buc.  
Servicii de închiriere a unui spa?iu în cadrul unui/unor imobil/imobile, dotat cu mobilier, utilită?i ?i spa?ii de parcare, cu destina?ie de sediu necesar func?ionării Ministerului Fondurilor Europene 06.06.16
”Servicii de închiriere a unui spa?iu în cadrul unui/unor imobil/imobile, cu destina?ie de sediu necesar func?ionarii Ministerului Fondurilor Europene” 26.07.16
Servicii de închiriere a unui spa?iu în cadrul unui/unor imobil/imobile, cu destina?ie de sediu necesar func?ionării Ministerului Fondurilor Europene 26.07.16
Achizi?ia închirierii unui spa?iu de depozitare a documentelor ce apar?in Ministerului Fondurilor Europene 24.03.16
Achizi?ia închirierii unui spa?iu de depozitare a documentelor ce apar?in Ministerului Fondurilor Europene 24.03.16
ÎNCHIRIERE SPA?IU CU DESTINA?IA DE BIROURI 28.03.16
Achizi?ionare servicii de mutare mobilier în contextul finalizării contractului de închiriere spa?iu pentru STC pentru POC Bazinul Mării Negre 2007-2013 10.05.16
Servicii de închiriere a unui spa?iu în cadrul unui/unor imobil/imobile, dotat cu mobilier, utilită?i ?i spa?ii de parcare, cu destina?ie de sediu necesar func?ionării Ministerului Fondurilor Europene 27.06.16
Servicii de achizi?ie spa?iu de difuzare pe internet pentru mediatizarea campaniei de informare a tuturor utilizatorilor de servicii de acces la internet din România despre existen?a ?i utilitatea instrumentelor de informare create de ANCOM (InfoCentru, Portabilitate.ro, Veritel.ro, Netograf.ro) 30.08.17