Lot 1 - Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare deoarece analizând starea tehnică actuală a liniei 501 simplă Buzău – Berca, de la km 2+870 la km 3+380 s-a constatat că traversele din lemn sunt necorespunzătoare, material mărunt de prindere este uzat sau lipsă şi nu mai asigură prinderea şina- traversă.
Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant se impunerea înlocuirea la rând a traverselor necor...
Lot 1 - Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare deoarece analizând starea tehnică actuală a liniei 501 simplă Buzău – Berca, de la km 2+870 la km 3+380 s-a constatat că traversele din lemn sunt necorespunzătoare, material mărunt de prindere este uzat sau lipsă şi nu mai asigură prinderea şina- traversă.
Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant se impunerea înlocuirea la rând a traverselor necorespunzătoare cu traverse din beton armat precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, cu ecartament variabil pe curba de la km 2+870 la km 3+380, de pe L 501 între staţia Buzău şi hm Berca şi înlocuirea materialelor de cale uzate cu materiale de cale noi.
Neefectuarea acestei lucrări, va conduce la restricţionarea vitezei de circulaţie prin agravarea limitarii de viteză de 35 km/h şi chiar interzicerea circulaţiei trenurilor de călători şi marfă pe L 501 simplă între staţia Buzău şi hm Berca, de la km 2+870 la km 3+380.
Lot 2 - Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare ca urmare a faptului că prinderea şinei pe traversă nu mai este asigurată din cauza putrezirii diblurilor de lemn ce echipeaza traversele din beton precomprimat tip T13 şi din cauza uzurii tirfoanelor B5, deteriorarea plăcilor de polietilenă şi de pierderea elasticităţii plăcuţelor de cauciuc.
Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant este necesară înlocuirea materialului marunt de cale pe L700 simpla intre km 107+000-109+000 Pogoanele – Ruşeţu şi intre km 125+500-km 127+500 Ruşeţu – Făurei.
Neefectuarea acestei lucrări, va conduce la restricţionarea vitezei de circulaţie sau la interzicerea circulaţiei trenurilor de călători şi marfă pe linia 700 simpla între km 107+000-109+000 Pogoanele – Ruşeţu şi intre km 125+500-km 127+500 Ruşeţu – Făurei.
Lot 3 - Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare ca urmare a faptului că prinderea şinei pe traversa nu mai este asigurată din cauza că traversele din lemn sunt putrezite în zona de fixare a plăcilor metalice şi prezintă crăpături longitudinale.
Prinderea şinelor pe traversele din beton este afectată de putrezirea diblurilor de lemn, uzurii tirfoanelor B5, deteriorarea plăcilor de polietilenă şi de pierderea elasticităţii plăcuţelor de cauciuc.
Pentru punerea în siguranţă a circulaţiei materialului rulant este necesară înlocuirea la rând a traverselor normale de lemn cu traverse din beton precomprimat cu prindere elastica directa tip 49, echipate complet, pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi de la km.71+134 la km.71+450 şi înlocuirea diblurilor, tirfoanelor B5, plăcilor de polietilenă şi cauciuc tip K-49-B, a inelelor resort B25, a buloanelor verticale 22x65 şi parţial a inelelor resort B23 pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi între km.71+750 şi 73+100, cu materiale de cale noi.
Neefectuarea acestei lucrări, va conduce la restricţionarea vitezei de circulaţie sau la interzicerea circulaţiei trenurilor de călători şi marfă pe linia 700 simpla între statiile Urziceni-Gîrbovi de la km.71+134 la km. 73+100.
Efectuarea acestor lucrări se face cu respectarea legislaţiei, standardelor de stat, instrucţiunilor, prescripţiilor tehnice, ordinelor şi dispoziţiilor în vigoare privind asigurarea conditiilor tehnice si de calitate necesare, conform cerinţelor din caietele de sarcini şi listele cu cantităţile de lucrări.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până în a 22-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.