Feedback
I.D.: 23211050

Lucrari asimilate investitiilor defalcate pe loturi: Lotul 1: Lucrari de reparatii si zugraveli, montare, aplicare a placilor – valoare maxima estimata: 120.630,26 lei fara TVA Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari – valoare maxima estimata: 1206,30 lei fara TVA

Data publicarii
17.10.17 Exista 21.492 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
19.10.17
Pretul estimativ:
121.836,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari asimilate investitiilor defalcate pe loturi la Cantina Constanta, conform cerintelelor si specificatiilor din caietul de sarcini, precum si listelor de cantitati atasate prezentului anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de reamenajare a unui imobil cu destinatia de cresa defalcate pe loturi: Lotul 1 - Lucrari de amenajare si reparatii spatii interioare – valoare maxima estimata: 44.160,64 lei fara TVA; Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari – valoare maxima estimata: 440 lei fara TVA 05.11.18
Lucrari de reparatii defalcate pe loturi: Lotul 1 - Lucrari de reparatii cresa nr. 13; Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari 02.08.18
Lucrari de reamenajare a unui imobil cu destinatia de cresa defalcate pe loturi: Lotul 1 - Lucrari de amenajare si reparatii spatii interioare, Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari 20.08.19
Lucrari de reparatii defalcate pe loturi: Lotul 1 - Lucrari de reparatii pentru cabinetele de medicina dentara din incinta unitatilor scolare din mun. Constanta; Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari 20.08.18
Lucrari de amenajari interioare si constructii la Cresa „Licuricii” defalcate pe loturi: Lotul 1 – Lucrari de amenajari interioare si constructii ; Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari 25.04.19
Lucrari de reparatie la camera centralei termice din dotarea Caminului pentru persoane varstnice Constanta defalcate pe loturi 25.04.19
Lucrari asimilate investitiilor, in vederea asigurarii bunei functionari a corpului nou si realizarea legaturii cu corpul vechi la Caminul de persoane varstnice, inclusiv proiectare(expertiza tehnica, PAC,PT, DDE) 08.03.16
Lucrari de amenajare a suprafetei de 31,05 mp in depozit de alimente, aferente Cantinei Sociale Constanta defalcate pe loturi: Lotul 1 – Lucrari de amenajarea suprafetei de 31,05 mp in depozit de alimente; Lotul 2: Serviciul de supraveghere lucrari 07.06.19
ACORD CADRU 36 LUNI Furnizare "Materiale consumabile pentru sterilizare" - 5 Loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 2.523.375 Lei si maxim 3.759.300Lei, astfel : Lot nr. 1 – Materiale de impachetat tip seturi hartie de sterilizare – valoare minim 935300 Lei / valoare maxima 1.057.680 Lei Lot nr. 2 Materiale de impachetat tip sturi role de sterilizare –valoare minima 1.047.120 Lei / valoare maxima 1.746.360 Lei Lot nr. 3. Materiale pentru impachetat seturile de sterilizare si teste pre procesului de sterilizare – valoare minima 156700 Lei / valoare maxima 320040 Lei Lot nr. 4 Materiale pentru verificarea procesului de sterilizare – valoare minima 136080 Lei / valoarea maxima 209520 Lei Lot nr. 5 Materiale pentru realizarea procesului de sterilizare – valoare minima 248175 Lei / valoare maxima 425700 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Materiale de impachet 11.12.20
ACORD CADRU 36 LUNI Furnizare "Materiale consumabile pentru sterilizare" - 5 Loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 2.523.375 Lei si maxim 3.759.300Lei, astfel : Lot nr. 1 – Materiale de impachetat tip seturi hartie de sterilizare – valoare minim 935300 Lei / valoare maxima 1.057.680 Lei Lot nr. 2 Materiale de impachetat tip sturi role de sterilizare –valoare minima 1.047.120 Lei / valoare maxima 1.746.360 Lei Lot nr. 3. Materiale pentru impachetat seturile de sterilizare si teste pre procesului de sterilizare – valoare minima 156700 Lei / valoare maxima 320040 Lei Lot nr. 4 Materiale pentru verificarea procesului de sterilizare – valoare minima 136080 Lei / valoarea maxima 209520 Lei Lot nr. 5 Materiale pentru realizarea procesului de sterilizare – valoare minima 248175 Lei / valoare maxima 425700 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Materiale de impachet