Contractul de achizitie publica are ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a documentaţiei tehnice pentru obtinere autorizatie de construire, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizului pentru securitate la incendiu, a acordului ISC, a proiectului tehnic, a detaliilor de executie, caiete de sarcini, liste de cantitati de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului si de executie a lucrarilor de creste...
Contractul de achizitie publica are ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a documentaţiei tehnice pentru obtinere autorizatie de construire, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizului pentru securitate la incendiu, a acordului ISC, a proiectului tehnic, a detaliilor de executie, caiete de sarcini, liste de cantitati de lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului si de executie a lucrarilor de crestere a eficientei energetic pentru Liceul Teoretic "Gheorghe Ionescu Sisesti", imobil amplasat în localitatea Sisesti, judeţul Mehedinti.
Execuţia lucrărilor se va face cu respectarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie, a caietelor de sarcini, a autorizaţiei de construire, respectarea Articolului 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 pentru implementarea obligaţiilor prevăzute în PNRR pentru implementarea principiului Do No Significant (DNSH) necesar pentru instituirea unui cadru care să faciliteze investiţiile durabile, pe toată perioada de implementare a proiectului şi sub supravegherea dirigintelui de şantier.Se solicită elaborarea următoarelor documente şi prestarea următoarelor servicii:
a.Proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie
b.Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism la faza PAC, sau orice alte documentaţii de specialitate solicitate de avizatori necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construire
c.Documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construire (PAC)
d.Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (POE)
e.Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor
Lucrările de execuţie vor fi realizate cu respectarea Proiectului tehnic întocmit, verificat de către verificatorii de proiect în condiţiile legii şi acceptat de către Autoritatea Contractantă. Lucrările de execuţie vor demara numai după obţinerea Autorizaţiei de construire şi emiterea Ordinului de începere.
Proiectul prevede si crearea de facilitati, adaptarea infrastructurii si echipamentelor pentru accesul persoanelor cu dizabilitati.Implementarea masurilor de eficienta energetica la unitatile de invatamant va duce la imbunatatirea conditiilor de viata a copiilor si cadrelor didactice prin:
- imbunatatirea conditiilor de igiena si confort termic interior;
- reducerea pierderilor de caldura si a consumurilor energetice;
- reducerea costurilor de intretinere pentru incalzire si apa calda de consum;
- reducerea emisiilor poluante generate de producerea, transportul si consumul de energie, conducand la utilizarea eficienta a resurselor de energie, in conformitate cu Strategia Europa 2020.
Necesitatea acestei reabilitari va satisface nevoile institutiei, in a oferi elevilor si cadrelor didactice confortul necesar derularii in conditii bune a activitatii scolare.
Termenul de executie al lucrarilor de constructie este de maxim 12 luni calendaristice de la emiterea ordinului administrativ de demarare a acestora.
In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.