Feedback
I.D.: 100148230

Lucrări (proiectare şi execuţie) pentru eficientizare statie de pompare apa de consum menajer si incendiu in vederea reducerii consumului de apa rece si a optimizarii functionarii pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Pius Brinzeu Timisoara

Data publicarii
18.07.24
Coduri CPV
45300000-0 45232150-8 45232151-5 45247270-3 45317100-3 45332000-3 71242000-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
02.08.24
Pretul estimativ:
840.336,13 RON - 840.336,13 RON
Documente participare:
  1. Formulare.pdf
  2. Caiet de Sarcini.pdf
  3. Clauze contractuale.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de proiectare şi execuţia lucrărilor solicitate vor fi realizate de Contractant in conformitate cu cerinţele şi caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini. Activitatile care fac obiectul contractului trebuie executate şi finalizate nu mai tarziu de 31.12.2024, inclusiv plata facturilor finale. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/). Operat...
Serviciile de proiectare şi execuţia lucrărilor solicitate vor fi realizate de Contractant in conformitate cu cerinţele şi caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini. Activitatile care fac obiectul contractului trebuie executate şi finalizate nu mai tarziu de 31.12.2024, inclusiv plata facturilor finale. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/). Operatorii economici interesati de procedura vor solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 9 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:6 Termenul de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari adresate de catre operatorii economici este in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta,daca va fi selectata pentru realizarea contractului ex-ante,conform OUG nr.98/2017 cu modificarile si completarile ulterioare,va pune la dispozitia persoanelor imputernicite de ANAP,prin decizia de verificare,raspunsurile consolidate la solicitarile de clarificari,inainte de a le incarca si publica in Sistemul Electronic de Achizitii Publice,cu cel putin 4 zile anterior termenului de raspuns stabilit in anuntul de participare,conform prevederilor art.8 din Anexa nr.1 la HG nr.419/2018
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu