Obiectul contractului de lucrări îl constituie, execuţia de lucrări pentru restul de executat la obiectivul de investiţii “SUPRAÎNĂLŢARE CORP ADMINISTRATIV".
Penitenciarul Târgu Jiu- îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Achizitor în cadrul contractului, Administraţia Naţională a Penitenciarelor fiind ordonator secundar de credite, iar Ministerul Justitiei ordonator principal.
Documentaţia are rolu...
Obiectul contractului de lucrări îl constituie, execuţia de lucrări pentru restul de executat la obiectivul de investiţii “SUPRAÎNĂLŢARE CORP ADMINISTRATIV".
Penitenciarul Târgu Jiu- îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Achizitor în cadrul contractului, Administraţia Naţională a Penitenciarelor fiind ordonator secundar de credite, iar Ministerul Justitiei ordonator principal.
Documentaţia are rolul de a asigura suportul necesar realizării lucrărilor pentru restul de executat la obiectivul de investiţii “SUPRAÎNĂLŢARE CORP ADMINISTRATIV" - ceea ce reprezintă nivelul minim de calitate privind cerinţele impuse conform legii. Prin aceasta se stabileşte conformarea funcţională, arhitecturală, constructivă, precum şi costurile estimative ale investiţiei.
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia corespunzătoare a tuturor lucrărilor identificate în Proiectul tehnic al restului de executat pentru obiectivul de investitii “SUPRAÎNĂLŢARE CORP ADMINISTRATIV" şi inlcude
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Termenii si conditiile contractului includ si o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 5 ani.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1)şi (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.