Pe linia 507 Bacău-Bicaz, interval de statie Bacău- Gârleni, între km 8+130-km 8+365, km 9+790-km 10+210, starea căii este la limita instrucţională prevazută de reglementările în vigoare. Aspectul precizat anterior se datorează stării necorespunzatoare a traverselor de lemn si a materialului de prindere .
În vederea asigurării condiţiilor de siguranţa circulaţiei feroviare este necesar executarea în regim de urgenţă a luc...
Pe linia 507 Bacău-Bicaz, interval de statie Bacău- Gârleni, între km 8+130-km 8+365, km 9+790-km 10+210, starea căii este la limita instrucţională prevazută de reglementările în vigoare. Aspectul precizat anterior se datorează stării necorespunzatoare a traverselor de lemn si a materialului de prindere .
În vederea asigurării condiţiilor de siguranţa circulaţiei feroviare este necesar executarea în regim de urgenţă a lucrărilor de înlocuire a traverselor de lemn si beton cu traverse de beton placate cu prindere elastică inclusă, lucrări efectuate la linii până la atingerea vitezei stabilite de circulaţie.
Linia de cale ferata pe zona km 8+130-km 8+365 este în curbă, V=70 Km/h , R=360m , s=10 mm, h=115 mm, Lri=90m, Lcc=50 m, Lre=95m;
Linia de cale ferată pe zona km 9+790-km 10+210 este în curbă, V=70 Km/h , R=375m , s=10 mm, h=130 mm, Lri=110m, Lcc=200 m, Lre=110m;
Suprastructura liniei CF este tip 49, CCJ, traverse de lemn linie neelectrificata, prindere indirecta.
Lucrările se efectuează în conformitate cu prevederile ,, Instrucţiunilor de întreţinere a suprastructurii căi ferate – nr. 300" şi se executa în scopul remedierii unor deformaţii aflate la limita toleranţelor, precum şi pentru prevenirea unor deranjamente locale.
Lucrarile prevăzute a se efectua nu se supun autorizării conform prevederilor din Legea nr. 50/1991 actualizată – privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
Neluarea măsurilor de înlocuire a traverselor necorespunzatoare, a materialului marunt de cale, va impune în prima etapă restricţionarea vitezei de circulaţie a trenurilor şi a tonajului, conducând în cazul înrăutăţirii starii căii la închiderea circulaţiei feroviare.
Prin lucrările care se execută, starea tehnică a suprastructurii căii şi geometria căii trebuie să se încadreze în cerinţele impuse de reglementările şi toleranţele admise în exploatare conform normativelor, astfel încât circulaţia trenurilor să se realizeze în condiţii de siguranţă cu vitezele şi tonajele stabilite.
Executarea lucrărilor va fi realizata de catre personal calificat din cadrul societatilor specializate, autorizate si agrementate de catre AFER, conform Ordinului nr. 290 / 2000.
Nota: Numar zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor (entitatea contractanta raspunde clarificarilor intr-o singura zi). Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.