Cantitatea totală este identificată conform Proiectului tehnic de execuţie, întocmit de către proiectant şi depus la beneficiar, pentru fiecare bloc în parte. Se intenţionează a se achiziţiona lucrări de execuţie de reabilitare termică pentru 2 blocuri/componente din Municipiul Vulcan, judetul Hunedoara, astfel: - Bl. 44, str. B-dul. Mihai Viteazu, nr. 41, sc. (A, B, C, D, E); - Bl. T, str. Fântânelor, nr. 1.
Atentie: Term...
Cantitatea totală este identificată conform Proiectului tehnic de execuţie, întocmit de către proiectant şi depus la beneficiar, pentru fiecare bloc în parte. Se intenţionează a se achiziţiona lucrări de execuţie de reabilitare termică pentru 2 blocuri/componente din Municipiul Vulcan, judetul Hunedoara, astfel: - Bl. 44, str. B-dul. Mihai Viteazu, nr. 41, sc. (A, B, C, D, E); - Bl. T, str. Fântânelor, nr. 1.
Atentie: Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare este de 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitari vor fi adresate în termenul prevăzut la secţiunea I din Fişa de Date/ Instrucţiunile pentru orfertanţi, respectiv 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Menţionăm faptul că autoritatea contractantă a făcut demersurile necesare pentru prelungirea duratei contractului, prin transmiterea unui memoriu justificativ înregistrat la autoritatea contractantă cu nr. 19866/16.04.2020, în care se cere prelungirea perioadei de implementare a proiectului având în vedere anularea procedurii de mai multe ori din cauza neprezentării niciunei oferte, dar şi ţinând cont de situaţia actuală (pandemie) în care ne aflăm.
Ulterior, a fost emis actul adiţional nr. 1 la contractul de finanţare nr. 4412/06.06.2019, în care se menţionează că perioada de implementare a proiectului a fot prelungită până la data de 30.06.2021.
Menţionăm că alegerea procedurii de atribuire a contractului/ contractelor se datorează faptului că iniţial valoarea totală estimată a procedurii a fost de 3.118.604,02 lei fără TVA pentru 4 loturi/ blocuri, din care au fost atribuite 2 lotui/ blocuri, rămânând pentru a fi atribuite lotul 1 - bloc 44, şi lotul 2 -bloc T, a căror valoare totală estimată este de 1.429.964,85 lei fără TVA.
NOTĂ: În situaţia în care, în cardul documentelor de atribuire ataşate prezentei proceduri de către autoritatea contractantă, se regăsesc detalii referitoare la blocurile D5 şi D9, acestea nu vor fi luate în calcul pentru întocmirea ofertelor, întrucât blocurile D5 şi D9 au făcut obiectul unei alte proceduri şi sunt atribuite unui alt ofertant. Pentru întocmirea ofertei/ ofertelor, se va ţine cont doar de documentele aferente blocurilor T şi 44, acestea făcând obiectul prezentei proceduri de atribuire.