Începând cu anul 2007, în Arad, s-au construit blocuri sociale destinate persoanelor cu probleme sociale sau celor care au fost evacuaţi din clădirile retrocedate.
Amplasamentul blocurilor este în cartierul Sinicolaul Mic, str. Tarafului . În total sunt construite 10 blocuri, dintre care 8 au structură de lemn(Bl. 1-8) şi două au structură de metal(Bl. 9-10).
Blocurile 1,2, şi 3 au regim de înălţime Sp +P+2E +M şi...
Începând cu anul 2007, în Arad, s-au construit blocuri sociale destinate persoanelor cu probleme sociale sau celor care au fost evacuaţi din clădirile retrocedate.
Amplasamentul blocurilor este în cartierul Sinicolaul Mic, str. Tarafului . În total sunt construite 10 blocuri, dintre care 8 au structură de lemn(Bl. 1-8) şi două au structură de metal(Bl. 9-10).
Blocurile 1,2, şi 3 au regim de înălţime Sp +P+2E +M şi nu fac obiectul achiziţiei. Blocurile 4,5,6,7 şi 8 au regim de înălţime Sp+ P+ 2E +M şi în prezent structura lor prezintă deteriorări care pot genera accidente şi nesiguranţă privind locuirea în acestea.
Ca urmare a accidentului tehnic produs în vara anului 2021, prin desprinderea şi căderea unui balcon de la etajul II a blocului 5, a fost realizată expertiza tehnică a tuturor blocurilor .
Conform expertizei, se impune punerea în siguranţă a celor 5 blocuri : 4,5,6,7,şi 8, prin demontarea balcoanelor şi realizarea unor parapete noi în dreptul golurilor de la uşile de acces în balcoane, pentru a preveni căderea în cazul deschiderii uşilor. Menţionăm că numărul total de balcoane la cele 5 blocuri este 80. Având în vedere cel de-al doilea accident, produs în 2021 la un balcon de la blocul 5 este necesară intervenţia de urgenţă pentru punerea în siguranţă a blocurilor
Asistenţă tehnică din partea proiectatului.
Etapele de realizare a obiectivului de investiţie sunt următoarele:
Durata de realizare a contractului este de 3 luni calendaristice, din care:
- 1 lună pentru stabilirea soluţiei de punere în siguranţă;
- 2 luni pentru execuţie lucrări de punere în siguranţă;
- Pe toata durata lucrărilor pentru asistenţă proiectant.
Asistenţă tehnică din partea proiectatului.
Termen de realizare: pe toată perioada de execuţie a lucrărilor, până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Execuţia lucrărilor
Termen de realizare: 2 luni de la primirea ordinului de începere al execuţiei lucrărilor.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu maxim 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 160-161 din legea 98/2016.
Valoarea estimată fără TVA este de 672.268,91, din care:
Valoarea estimată pentru soluţie punere în siguranţă este de 40.000 lei fără TVA.
-Valoarea estimată pentru asistenţa din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor în baza proiectului întocmit este de 5.000 lei fără TVA.
-Valoarea lucrărilor este de 627.268,91 lei fără TVA