Obiectele de investiţie ce trebuie realizate şi lucrările asociate, de instalaţii: intervenţii de consolidare, restaurare şi dotare ale construcţiilor Conacului Bălceştilor şi ale Bisericii de lemn "Adormirea Maicii Domnului" – Gâltofani, precum şi amenajarea parcului aferent contrucţiilor respective, ce sunt monumente istorice clasate în grupa A, conform Ordinului ministrului culturii nr. 2.828/2015, pentru modificarea ane...
Obiectele de investiţie ce trebuie realizate şi lucrările asociate, de instalaţii: intervenţii de consolidare, restaurare şi dotare ale construcţiilor Conacului Bălceştilor şi ale Bisericii de lemn "Adormirea Maicii Domnului" – Gâltofani, precum şi amenajarea parcului aferent contrucţiilor respective, ce sunt monumente istorice clasate în grupa A, conform Ordinului ministrului culturii nr. 2.828/2015, pentru modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului culturii şi cultelor nr. 2.314/2004 privind aprobarea Listei monumentelor istorice, actualizată, şi a Listei monumentelor istorice dispărute, cu modificările ulterioare.- Asigurarea asistenţei tehice din partea proiectantului pentru execuţia acestor lucrări pentru îndeplinirea standardelor sistemului de calitate în contrucţii, precum şi pentru asigurarea responsabilităţii investitorului conform Legii privind calitatea în construcţii nr.10/1995, cu modificările şi completările ulterioare.- Lucrările de construcţii şi instalaţii – rest de executat şi serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului se vor realiza în conformitate cu proiectul tehnic deja elaborat, clauzele contractuale şi prevederile legislaţiei în vigoare.Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este:A.Realizarea lucrărilor - rest de executat (conform proiectul tehnic şi listelor de cantităţi pentru restul de executat), respectiv:a.achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;b.orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;c. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;d.orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;e.orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;f. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;g.activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;h.pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:-Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice),-Planul calităţii pentru execuţie,-Planul de control al calităţii,-Certificările şi rezultatele testelor materialelor;i. documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;j. transportul deşeurilor de pe şantier la un depozit autorizat.B. Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor şi, ulterior, pe perioada de garanţie a lucrărilor, până la recepţia finală. Pe perioada derulării serviciilor de asistenţă tehnică, responsabilităţile proiectantului sunt următoarele:a)participă la fiecare şedinţă de Proiect la care i se solicită prezenţa de către Achizitor şi/ sau Supervizor şi la toate vizitele de monitorizare/ verificare/ evaluare din partea reprezentanţilor oricăror instituţii cu atribuţii de verificarea şi controlul fondurilor europene nerambursabile;b)participă la toate fazele determinante stabilite;c)verifică conformitatea lucrărilor executate cu specificaţiile tehnice din Proiectul tehnic;d)modifică soluţiile din Proiectul tehnic, dacă situaţiile concrete impun această măsură; modificarea de soluţie se va realiza cu avizul verificatorului tehnic, după caz;e)elaborează Proiectul Tehnic Revizuit, dacă este cazul, în vederea depunerii spre avizare la Organismul Intermediar şi răspunde la solicitările de clarificări transmise de reprezentanţii Achizitorului/ Organismului Intermediar/ Autorităţii de Management, pe perioada verificării Proiectului Tehnic Revizuit;f)întocmeşte dispoziţii de şantier şi documentaţii de modificări tehnice (memoriu justificativ, planşe, liste de cantităţi etc.);g)elaborează orice documentaţie solicitată, după caz, de către instituţiile abilitate, în vederea obţinerii de avize/ acorduri/ autorizaţii;h)elaborează documentaţia conformă cu execuţia (as built);i)elaborează manualul/ instrucţiunile de exploatare şi întreţinere, după caz;j)elaborează certificatul de performanţă energetică în vederea efectuării recepţiei la terminarea lucrărilor;k)elaborează studiul topografic la finalizarea lucrărilor;l)participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmind referate de prezentare pe specialităţi privind modul în care a fost realizată lucrarea.Orice modificare care intervine pe parcurs în legislaţia şi regulamentele în materie (apariţia unor standarde noi, abrogarea şi înlocuirea unor standarde existente, etc.), se aplică în conformitate cu prevederile legale. În astfel de situaţii, Proiectantul este obligat să realizeze modificările care se impun.Proiectantul va elabora proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor (as built) în conformitate cu prevederile H.G. nr. 343/ 2017, care va fi predat Achizitorului înainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor, ca parte a cărţii tehnice a construcţiei.Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în proiectul tehnic.Durata de realizare a lucrărilor este de 10 luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor, notificată de Supervizor.Durata serviciilor de asistenţă tehnică va acoperi durata execuţiei lucrărilor, inclusiv perioada de garanţie a lucrărilor, până la recepţia finală.Termenii şi condiţiile contractului includ şi garanţia pentru execuţia lucrărilor – rest de executat, respectiv 5 ani.