Feedback
I.D.: 105469979

LUCRĂRI – proiectare şi execuţie privind "Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico - economice - faza DTAC, Proiect tehnic şi detalii de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de construire privind investiţia Construire imobil - Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă "Dumitru Ciumăgeanu" – Corp C1 – Şcoală clasă pregătitoare

Data publicarii
14.11.24
Coduri CPV
45214230-1 71220000-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
20.01.25
Pretul estimativ:
53.584.363,43 RON - 53.584.363,43 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.11.24 Publicat la 26.11.24 Publicat la 01.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezentul contract se vor realiza lucrări aşa cum sunt cuprinse in documentaţia tehnica si anexele aferente acesteia. Activităţile aferente prezentei documentaţii, respectiv proiectarea si execuţia lucrărilor prezentei proceduri, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentaţiei tehnice postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare. Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se ...
Prin prezentul contract se vor realiza lucrări aşa cum sunt cuprinse in documentaţia tehnica si anexele aferente acesteia. Activităţile aferente prezentei documentaţii, respectiv proiectarea si execuţia lucrărilor prezentei proceduri, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentaţiei tehnice postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare. Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se vor realiza in 20 luni (3 luni proiectare si 17 luni execuţie) de la data ordinului administrativ, conform documentaţiei de atribuire. Valoarea estimata de 53.584.363,43 lei fără TVA, nu cuprinde contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, acestea nu vor face obiectul procedurii, nu intra in valoarea de ofertare. Cheltuielile diverse şi neprevăzute sunt in cuantum de maxim 10% din CM, calculat conform legii (HG 907/2016) şi pot fi accesate/utilizate oricând pe durata implementării contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea 98/2016. În măsura în care modificările nu sunt substanţiale, din contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, vor fi decontate doar lucrări care pot interveni pe durata implementării contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, (conform HG 907/2016), în baza preţurilor unitare ofertate, prin aplicarea prevederilor art.221 alin.(1), lit a) si respectiv lit.e) si f) din Legea 98/2016, dacă este cazul. Autoritatea contractantă, pe parcursul derulării contractului de lucrări, in cazul in care situaţia de pe teren o impune, poate recurge la aplicarea prevederilor art. 221 lit.e) si f) din Legea 98/2016 Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in condiţiile in care solicitările se vor adresa cu cel puţin 22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificările depuse după acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu