Lucrări de revopsire şi igienizări interioare pentru spaţiile comune din zonele de acces public, situate la demisolul, parterul şi etajul 1 al clădirii Primăriei Oradea din Piaţa Unirii 1, conform cerinţelor caietului de sarcini.
Listele de cantităţi (F1 şi F3), conform documentelor ataşate, se vor prezenta completate şi semnate, la data semnării contractului.
Garanţia acordată pentru lucrările executate, nu va fi mai mic...
Lucrări de revopsire şi igienizări interioare pentru spaţiile comune din zonele de acces public, situate la demisolul, parterul şi etajul 1 al clădirii Primăriei Oradea din Piaţa Unirii 1, conform cerinţelor caietului de sarcini.
Listele de cantităţi (F1 şi F3), conform documentelor ataşate, se vor prezenta completate şi semnate, la data semnării contractului.
Garanţia acordată pentru lucrările executate, nu va fi mai mică de 5 ani, de la data încheierii procesului verbal de recepţie. Pe durata acestei perioade de 5 ani, executantul îşi asumă responsabilitatea remedierii execuţiei lucrărilor sau refacerii pe cheltuiala sa, dacă defectele semnalate nu sunt imputabile achizitorului, de la data remedierii/refacerii curgând noua perioadă de garanţie egală cu cea iniţială.
- Facturile vor fi emise numai dupa acceptarea de catre Achizitor a situatiilor de lucrari. In cazul in care exista obiectiuni, situatia de lucrari/situatiile de lucrari se va/se vor returna Executantului. Achizitorul va avea 15 zile pentru verificarea situatiei de lucrari /situatiilor de lucrari redepuse de catre Executant.