Feedback
I.D.: 35456880

LUCRĂRI DE REPARARE SUPRAFEŢE PRIN STROPIRI SUCCESIVE DJ 573, PE TRONSONUL ORAVIŢA-BRĂDIŞORU DE JOS

Data publicarii
23.04.19 Exista 59.445 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233142-6
Pretul estimativ:
95.405,79 RON - 95.405,79 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Durata de execuţie a lucrărilor: 15 zile calendaristice. Garanţia lucrărilor: 6 luni. Garanţia de bună execuţie este de 10% din valoarea contractului şi se va constitui conform art. 40, alin. 1 din HG nr. 395 din 2016: "(1) Garanţia de bună execuţie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţii...
Durata de execuţie a lucrărilor: 15 zile calendaristice. Garanţia lucrărilor: 6 luni. Garanţia de bună execuţie este de 10% din valoarea contractului şi se va constitui conform art. 40, alin. 1 din HG nr. 395 din 2016: "(1) Garanţia de bună execuţie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii (...)." Condiţii de participare: ofertantul va transmite la adresa de e-mail: ddj_caras@yahoo.com: - formular de ofertă şi anexă - liste de cantităţi cu valori - copie după Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului - copie după Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comerţului. Ulterior, oferta va fi publicată în SEAP. La semnarea contractului ofertantul va depune: declaraţii conform art. 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016, declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 58-63 din Legea 98/2016: Persoanele cu funcţii de decizie privind organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autorităţii contractante sunt următoarele: Gabriel-Francisc Ştika - Director Executiv; Ştiole Marinel – Sef Serviciu; Treanţă Oana – consilier; Şandru Liana - Consilier juridic; Ţerovan-Oprea Cosmin-Ioan - Consilier juridic; Roxana-Dana Topală –Inspector; Ionescu Lucian – Inspector; Isabela Borduz – Consilier; Ştefan Markovszky – Inspector; Rozalia-Maria Frâncu – consilier; Laura Silviana Laza-inspector.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu