Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare sistem de încălzire apă prin panouri solare la sediul Direcţiei Regionale Cluj,
3. CPV: 50720000-8, 45259300-0,
4. Descrierea contractului
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparare sistem de încălzire apă prin panouri solare la sediul Direcţiei Regionale Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prev...
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare sistem de încălzire apă prin panouri solare la sediul Direcţiei Regionale Cluj,
3. CPV: 50720000-8, 45259300-0,
4. Descrierea contractului
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparare sistem de încălzire apă prin panouri solare la sediul Direcţiei Regionale Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată fără TVA – 7.825,00 lei,
5. Condiţii contract:
Termenul de prestare a serviciilor - 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la data încheierii procesului verbal de predare- primire a amplasamentului.
Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor/executarea lucrărilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate/ lucrărilor executate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea contractului sau comenzii, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Clauze contractuale obgatorii:
“GARANŢIA DE BUNĂ EXECUŢIE