Linia 418 Sărăţel- Deda, km 29+875-39+134 este o linie simplă electrificată, refacţionată în anul 1984, şină tip 60 nouă, TL+TB, ultima lucrare de RPc a fost executată în anul 1997.Linia este alcătuită din aliniamente şi curbe cu raze cuprinse între 325-2800 m, cale cu joante în curbele cu raza mai mica de 500 m şi CFJ în aliniamente şi curbe cu raza mai mare de 500 m.
Pentru ridicarea vitezei de circulaţie de la 50 km/h la...
Linia 418 Sărăţel- Deda, km 29+875-39+134 este o linie simplă electrificată, refacţionată în anul 1984, şină tip 60 nouă, TL+TB, ultima lucrare de RPc a fost executată în anul 1997.Linia este alcătuită din aliniamente şi curbe cu raze cuprinse între 325-2800 m, cale cu joante în curbele cu raza mai mica de 500 m şi CFJ în aliniamente şi curbe cu raza mai mare de 500 m.
Pentru ridicarea vitezei de circulaţie de la 50 km/h la viteza de 70 km/h intre statiile Monor Gledin - Râpa de Jos - Deda, pe linia 418 de la km 35+741 - 39+134 sunt necesare lucrări de înlocuire la rând a traverselor din lemn şi beton cu traverse din beton T17W14 , conform specificatiilor caietului de sarcini atasat documentatiei, astefl încât prin efectuarea acestora să fie asigurată funcţionarea normală şi continuă a transporturilor feroviare, în condiţii de siguranţă a circulaţiei, de calitate şi de securitate a transporturilor, de protecţie a mediului înconjurător, în scopul satisfacerii interesului public.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare in a 12 -a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.