Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Bistriţa Năsăud, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Preţul trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contr...
Lucrările care fac obiectul achiziţiei, reprezintă lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Bistriţa Năsăud, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Preţul trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 3. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA.
Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii.
Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO56TREZ23F850100.20.02.00.X, A.T.C.P.M.B..
În situaţia în care dispoziţiile legale incidente obligă Prestatorul la transmiterea facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura, acesta va asigura respectarea condiţiilor şi prevederilor reglementate prin O.U.G. nr. 120/2021, precum şi celelalte acte normative emise în aplicarea acesteia. În cuprinsul facturii electronice se va utiliza codul de angajament prevăzut în comandă/contract.
Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor/lucrărilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor/lucrărilor.
In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor/lucrărilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.