Feedback
I.D.: 79951427

Lucrări de reparaţii la învelitorile acoperişurilor a 6 construcţii aflate în administrarea Gărzii de Coastă

Data publicarii
21.03.23 Exista 97.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45261210-9
Termenul limita pentru depunere:
18.04.23
Pretul estimativ:
65.640,00 RON - 655.300,50 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.03.23 Publicat la 10.04.23
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru îl constituie lucrările de reparaţii a învelitorilor clădirilor din următoarele locaţii: - sediu pavilion administrativ nr. 7 suprafaţă de 1600 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 12 suprafaţă de 800 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 13 suprafaţă de 800 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 14 suprafaţă de 800 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 15 suprafaţă de 1200 mp; - cope...
Obiectul acordului-cadru îl constituie lucrările de reparaţii a învelitorilor clădirilor din următoarele locaţii: - sediu pavilion administrativ nr. 7 suprafaţă de 1600 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 12 suprafaţă de 800 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 13 suprafaţă de 800 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 14 suprafaţă de 800 mp; - sediu pavilion administrativ nr. 15 suprafaţă de 1200 mp; - copertină 4 – 370 mp. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari au fost transmise în termenul mentionat mai sus. Solicitările de clarificări primite de către autoritatea contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICARE ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu