Lucrările constau în reparaţii grupuri sanitare, lucrări de reparaţii, înlocuire tocărie uzată (metal-lemn) cu tocărie PVC şi geam termopan la zonele comune (holuri-casa scării) inclusiv reparaţia spaletăriilor la sdiul IPJ Dolj, respectiv lucrări de reparaţii, igienizare sală sport şi reamenajare baie şi duş (reparaţii la instalaţia electrică, montare uşi acces şi accesorii …), conform caietelor de sarcini, astfel:
Lot 1: ...
Lucrările constau în reparaţii grupuri sanitare, lucrări de reparaţii, înlocuire tocărie uzată (metal-lemn) cu tocărie PVC şi geam termopan la zonele comune (holuri-casa scării) inclusiv reparaţia spaletăriilor la sdiul IPJ Dolj, respectiv lucrări de reparaţii, igienizare sală sport şi reamenajare baie şi duş (reparaţii la instalaţia electrică, montare uşi acces şi accesorii …), conform caietelor de sarcini, astfel:
Lot 1: Lucrări de reparaţii grupuri sanitare sediul IPJ Dolj – latura sud, camera nr. 11 (parter), camera nr. 15 (parter), amfiteatru (etaj 1, parter si popota) – caiet de sarcini nr. 48867/08.02.2022;
Lot 2: Lucrări de reparaţii, înlocuire tocărie uzată (metal-lemn) cu tocărie PVC şi geam termopan la zonele comune (holuri-casa scării) inclusiv reparaţia spaletăriilor la sediul IPJ Dolj– caiet de sarcini nr. 48902/10.02.2022;
Lot 3: Lucrări de reparaţii, igienizare sală sport şi reamenajare baie şi duş (reparaţii la instalaţia electrică, montare uşi acces şi accesorii …), I.P.J. Dolj– caiet de sarcini nr. 48992/15.02.2022;
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, astfel: in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru clarificarile solicitate cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor.
Vizitarea amplasamentelor lucrarilor este obligatorie in vederea intocmirii unor oferte cat mai conforme cu realitatea din teren. Vizitarea amplasamentelor se va face prin programare solicitata cu cel putin 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarea se va transmite la email: achizitii.politia.dolj@gmail.com si va contine datele de contact ale persoanei imputernicite pentru efectuarea vizitei. Vizita amplasamentelor va fi cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la o ora ce va fi comunicata in timp util. Dupa efectuarea vizitei se va incheia un proces verbal in acest sens.