Feedback
I.D.: 65297596

LUCRĂRI DE REPARAŢII GENERALE ŞI DE RENOVARE LA CIA ARMONIA, CIA SF.ANDREI, CRRN ARTEMIA, CP TRAIAN

Data publicarii
19.01.22 Exista 246.524 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
183.801,27 RON - 183.801,27 RON
18.303,14 RON - 18.303,14 RON
129.888,87 RON - 129.888,87 RON
134.046,74 RON - 134.046,74 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. LOT 4: Lucrări de reparaţii generale, renovare şi igienizare bloc alimentar, la Centrul de Plasament Traian, situat în Str. Nicu Mandai Nr.17A, Mun.Constanţa, Jud.Constanţa., LOT 4: Lucrări de reparaţii generale, renovare şi igienizare bloc alimentar, la Centrul de Plasament Traian, situat în Str. Nicu Mandai Nr.17A, Mun.Constanţa, Jud.Constanţa. Situaţia existentă Lucrările propuse au drept scop îmbunătaţi...
4. LOT 4: Lucrări de reparaţii generale, renovare şi igienizare bloc alimentar, la Centrul de Plasament Traian, situat în Str. Nicu Mandai Nr.17A, Mun.Constanţa, Jud.Constanţa., LOT 4: Lucrări de reparaţii generale, renovare şi igienizare bloc alimentar, la Centrul de Plasament Traian, situat în Str. Nicu Mandai Nr.17A, Mun.Constanţa, Jud.Constanţa. Situaţia existentă Lucrările propuse au drept scop îmbunătaţirea condiţiilor de viaţă din punct de vedere al şi guranţei şi al creşterii gradului de confort şi adaptabilitate a spatiilor la nevoile concrete ale beneficiarilor, conform Legii nr. 272/2004, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare, a Ordinul 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidenţial destinate copiilor din şi stemul de protecţie specială, şi ale Legii nr. 292/2011- Legea asistenţei sociale. La Centrul de Plasament Traian blocul alimentar este situat într-un imobil separat de clădirea rezidenţială a beneficiarilor şi este alcătuit dintr-o sală în care sunt instalate lavoare pentru efectuarea igienizării mâinilor beneficiarilor înainte şi după servirea mesei, sala de mese, spaţiul destinat pregătirii hranei calde, spaţii pentru depozitarea alimentelor şi spatiu destinat vestiarelor personalului angajat la bucatarie . Spaţiile menţionate necesită igienizareː înlocuirea placajelor de gresie şi a placajelor de faianţă, repararea tuturor porţiunilor de zidărie deteriorate, gletuirea, amorsarea şi aplicarea de var lavabil pereţilor şi tavanelor. În sala în care sunt montate lavoare se va reface instalaţia sanitară şi se vor monta obiecte sanitare noi. Situaţia propusă - Desfacerea placajelor de gresie şi faianţă existente - Montarea unor placaje noi de gresie şi faianta - Se vor executa reparaţiile la porţiunile de pereţi şi tavane care sunt deteriorate - Se va aplica strat de glet pentru uniformizarea suprafeţelor - Se vor amorsa suprafeţele - Se vor aplica vopsele lavabile de interior de calitate În încăperea destinată igienizării mâinilor înainte de masă şi în spatiul destinat vestiarelor personalului angajat la bucatarie se va desface instalaţia sanitară veche în vederea refacerii, se vor executa instalatii sanitare noi, se vor monta obiecte sanitare noi. 1. LOT 1: Reparaţii trepte intrare centru, reparaţii rampă cărucioare rulante şi balustrade la Centrul de Îngrijire Adulţi Armonia Negru Vodă, situat în Şos.Mangaliei Nr.53, Loc.Negru Vodă, jud.Constanţa, LOT 1: Reparaţii trepte intrare centru, reparaţii rampă cărucioare rulante şi balustrade la Centrul de Îngrijire Adulţi Armonia Negru Vodă, situat în Şos.Mangaliei Nr.53, Loc.Negru Vodă, jud.Constanţa Situaţia existentă Lucrările propuse au drept scop îmbunătaţirea condiţiilor de viaţă din punct de vedere al şi guranţei şi al creşterii gradului de confort şi adaptabilitate a spatiilor la nevoile concrete ale beneficiarilor, conform Legii nr. 448/2006, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap şi a Ordinului 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi şi ale Legii nr. 292/2011- Legea asistenţei sociale. La Centrul de Îngrijire Adulţi treptele de la intrarea principală în centru şi rampa destinată transportului beneficiarilor imobilizaţi în cărucioare prezintă deteriorări majore din punct de vedere constructiv. Situaţia propusă - Se vor monta placaje de gresie antiderapantă (culoarea va fi alesă impreună cu Autoritatea Contractantă astfel încât să se armonizeze cu întreg ansamblul Centrului de Ingrijire Adulţi Armonia), pe întreaga suprafaţă a treptelor de la intrarea principală în centru precum şi pe suprafaţa rulantă a rampelor destinate transportului beneficiarilor imobilizaţi în cărucioare. - Pentru protejarea marginilor treptelor de deteriorări se vor monta profile incorporabile pentru trepte. Profilele vor fi prevăzute cu striaţii astfel având şi rol antiderapant; - Se vor executa reparaţii pe părţile laterale ale rampelor şi se va aplica vopsea lavabilă de exterior; - Vopseaua veche aplicată pe balustrade va fi îndepărtată; - Se va aplica vopsea noua pe balustrade;. 2. LOT 2: Reparaţii trepte intrare centru, reparaţii rampe cărucioare rulante şi balustrade, montare balustradă cu mână curentă, reparaţii şi igienizări pavilion rezidenţial, reparat pazie la Centrul de Îngrijire Adulţi Sf.Andrei negru Vodă, situat în Şos.Mangaliei Nr.10, Loc.Negru Vodă, Jud.Constanţa., LOT 2: Reparaţii trepte intrare centru, reparaţii rampe cărucioare rulante şi balustrade, montare balustradă cu mână curentă, reparaţii şi igienizări pavilion rezidenţial, reparat pazie la Centrul de Îngrijire Adulţi Sf.Andrei negru Vodă, situat în Şos.Mangaliei Nr.10, Loc.Negru Vodă, Jud.Constanţa. Situaţia existentă Lucrările propuse au drept scop îmbunătaţirea condiţiilor de viaţă din punct de vedere al şi guranţei şi al creşterii gradului de confort şi adaptabilitate a spatiilor la nevoile concrete ale beneficiarilor, conform Legii nr. 448/2006, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap şi a Ordinului 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi şi ale Legii nr. 292/2011- Legea asistenţei sociale. La Centrul de Ingrijire Adulţi Sf. Andrei Negru Vodă treptele de la intrările în centru sunt într-un grad avansat de degradare reprezentând un real pericol pentru beneficiari. La treptele de la intrarea principală in centru se va monta o balustradă cu mână curentă pentru asigurarea siguranţei beneficiarilor la urcarea şi coborârea treptelor. Având in vedere specificul afecţiunilor beneficiarilor şi necesitatea asigurării condiţiilor de calitate a serviciilor sociale este necesară igienizarea interioară a tuturor spaţiilor din pavilionul rezidenţial. Situaţia propusă Pentru repararea treptelor şi montarea mainii curenteː - Se vor desface placajele de gresie existente pe treptele şi rampele pentru cărucioare de la cele două intrări în centru - Se vor monta cofraje şi se va turna beton pentru refacerea treptelor, refacerea rampei şi a porţiunii de trotuar aferentă intrării principale în centru - Se vor reface placajele de gresie cu gresie antiderapantă. Culoarea va fi aleasă impreună cu Autoritatea Contractantă pentru a se armoniza cu intreg ansamblul Centrului de Ingrijire Adulţi Sf. Andrei Negru Vodă; - Pentru protejarea marginilor treptelor se vor monta profile incorporabile pentru trepte. Profilele vor fi prevăzute cu striaţii astfel având şi rol antiderapant; - Se va monta o balustrada de inox cu mană curentă la treptele de la intrarea principală in centru; Pentru igienizarea interioară a centruluiː - Se vor reface toate porţiunile de zidărie deteriorate (colţuri pereţi , porţiunile de tencuială căzută, porţiunile cu tencuială deteriorată) - Pentru igienizarea casei scărilor va fi montată schelă care să asigure igienizarea întregii suprafeţe a acestui spaţiu; Pentru repararea paziei este necesarăː - Desfacerea jgheaburilor şi burlanelor existente; - Inlocuirea paziei existente si vopsirea paziei noi; - Montarea jgheaburilor si burlanelor;. 3. LOT 3: Amenajare cabinet medical în fiecare corp al CRRN Artemia (corp A,B,C), refaceri hidroizilaţii pentru corpurile A,B,C,D, situat în Str. Eroilor Nr.28, Loc.Techirghiol, Jud.Constanţa., LOT 3: Amenajare cabinet medical în fiecare corp al CRRN Artemia (corp A,B,C), refaceri hidroizilaţii pentru corpurile A,B,C,D, situat în Str. Eroilor Nr.28, Loc.Techirghiol, Jud.Constanţa. Situaţia existentă Lucrările propuse au drept scop îmbunătaţirea condiţiilor de viaţă din punct de vedere al siguranţei şi al creşterii gradului de confort şi adaptabilitate a spatiilor la nevoile concrete ale beneficiarilor, conform Legii nr. 448/2006, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor adulte cu handicap şi a Ordinului 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi şi ale Legii nr. 292/2011- Legea asistenţei sociale. In fiecare din corpurile Centrului de Recuperare şi Reabilitare Artemia, corpurile A, B, C, în primul dormitor din partea stângă, la parter, se va amenaja câte un cabinet medical. Situaţia propusă Pentru amenajarea unui cabinet medical in fiecare din corpurile centrului, respectiv A,B,C sunt necesare executarea unor lucrari de igienizare in cele trei dormitoare in care se vor amenaja cabinete medicale, care vor consta in: - demontarea placajelor de gresie şi faianţă şi a obiectelor sanitare din băi, - desfacerea pardoselilor din linoleum din cameră şi hol, - demontarea uşilor vechi, deteriorate; - refacerea instalaţiei sanitare în băi; - placarea cu gresie şi faianţă nouă in băi; - schimbarea obiectelor sanitare in băi; - pe hol şi in cameră este necesar a se monta linoleum specific acestei activităţi; - în cameră este necesar a se realiza instalaţie sanitară pentru o chiuvetă nouă şi a se placa cu faianţă peretele pe care se va monta chiuveta; - se vor monta uşi PVC noi, la intrarea în cabinet şi la baie; - se va suplimenta numărul de prize şi plafoniere; - se vor executa lucrări de reparaţii la pereţi, gletuire, amorsare şi se va aplica vopsea lavabilă de calitate în toate încăperile destinate amenajării cabinetelor medicale (baie, hol,cameră); Pentru refacerea hidroizolaţiilor la terasele corpurilor A, B, C precum si terasa corpului D, inclusiv terasa necirculabilă a corpului D, se va proceda laː - desfacerea hidroizolaţiei existente; - amorsarea suprafeţelor în vederea aplicării hidroizolaţiei; - hidroizolarea gurilor de scurgere; - montarea de parafrunzare; - aplicarea în straturi succesive a cartonului bituminat cu mastic bituminos şi a membranei hidroizolatoare; - efectuarea de probe privind impermeabilitatea hidroizolaţiei prin inundarea teraselor şi a terasei necirculabile;.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
LUCRĂRI DE REPARAŢII GENERALE ŞI DE RENOVARE LA CIA ARMONIA, CIA SF.ANDREI, CRRN ARTEMIA, CP TRAIAN 28.10.21
Contract furnizarea produselor, respectiv containere si cabine paza, conform specificatiilor tehnice si cerintelor minime obligatorii prezentate in caietul de sarcini, anexa la contract. 07.10.19
Contract furnizarea produselor, respectiv containere si cabine paza, conform specificatiilor tehnice si cerintelor minime obligatorii prezentate in caietul de sarcini, anexa la contract.  
ACHIZIŢIONARE BOILER STANDARD APĂ CALDĂ DE 500 L 01.10.19
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită 26.11.19
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită  
Executie lucrari pentru 1 CZ si 2 LP în cadrul proiectului "Reducerea Capacităţii Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Armonia"-PIN Negru Voda  
Executie lucrari pentru 1 CZ si 2 LP în cadrul proiectului "Reducerea Capacităţii Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Armonia"-PIN Negru Voda 28.02.23
SERVICII DE DIRIGENTIE SANTIER PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR LA INVESTITIILE DIN CADRUL PROIECTULUI "P.I.N. NEGRU VODA" 02.05.23
lucrari de reparatii generale si de renovare.