Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrări de reparaţii - săli de clasă, birouri, arhivă, cabinet medical şi hol parter Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” - Rm. Vâlcea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini (care se regaseste atasat, impreuna cu antemasuratori, liste de cantitati, draft contract si modelele de formulare). Totodata, daca acceptati conditiile, aveti obligatia ca pana la data limita ...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Lucrări de reparaţii - săli de clasă, birouri, arhivă, cabinet medical şi hol parter Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” - Rm. Vâlcea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini (care se regaseste atasat, impreuna cu antemasuratori, liste de cantitati, draft contract si modelele de formulare). Totodata, daca acceptati conditiile, aveti obligatia ca pana la data limita de raspuns respectiv 22.04.2024, sa transmiteti formularele completate si semnate, in forma scanata, impreuna cu propunerea tehnica si propunerea financiara (inclusiv formulare F1, F2, F3, extrasele de material, manopera, utilaj, transport) , prin intermediul SEAP/e-mail achizitiipublice@primariavl.ro, insotite de certificatul constatator. Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere respectiv 22.04.2024. Propunerea tehnica va fi intocmita astfel incat sa raspunda punct cu punct cerintelor caietului de sarcini si va fi insotita de draft-ul de contract insusit si de o Declaratie pe propria raspundere privind respectarea reglementarilor in domeniul mediului, social si al relatiilor de munca. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat/atestat/detine licenta, conform prevederilor legale in vigoare, sa execute lucrarile solicitate prin caietul de sarcini.