Lucrări de reparaţii curente pentru: Pardoseala Ambulator de Specialitate (Dispensar), Bloc Alimentar şi Pediatrie din cadrul Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, conform Caietului de sarcini si a Listelor de cantitati de lucrari anexate.
Lucrările de reparaţii curente se vor executa la:
Obiectul 1: Clădirea C2 - Ambulatorul de Specialitate (Dispensar), str. Dr. I. Cihac nr. 30, Iaşi: pardoselile din vopsea epoxid...
Lucrări de reparaţii curente pentru: Pardoseala Ambulator de Specialitate (Dispensar), Bloc Alimentar şi Pediatrie din cadrul Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, conform Caietului de sarcini si a Listelor de cantitati de lucrari anexate.
Lucrările de reparaţii curente se vor executa la:
Obiectul 1: Clădirea C2 - Ambulatorul de Specialitate (Dispensar), str. Dr. I. Cihac nr. 30, Iaşi: pardoselile din vopsea epoxidică prezintă fisuri, crăpături şi expulzare locală a şapei suport.
Obiectul 2: Clădirea C1 - sediul spitalului, str. Dr. I. Cihac nr. 30, Iaşi, a fost construită şi dată în exploatare în jurul anului 1974. Datorită duratei mari de exploatare (48 ani) a instalaţiilor sanitare, termice şi electrice şi a degradării acestora, cu pierderi de ape, au condus la infiltraţii în planşee şi pereţi, formându-se igrasie şi pete de săruri.
Obiectul 3: Clădirea C5 - Pediatrie, str. Spital Paşcanu nr. 11, Iaşi, a fost dată în exploatare în jurul anului 1859. Datorită duratei mari de exploatare a clădirii şi a instalaţiilor aferente, chiar şi cu luarea în considerare a reparaţiilor curente realizate de-a lungul anilor, pardoseala realizată din gresie ceramică, uşile interioare din lemn, instalaţia sanitară, termică şi electrică (iluminat) sunt degradate.
Eventualele lucrari suplimentare se vor face conform art. 221 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 98/2016.
Perioada de garanţie a lucrărilor executate, conform Art.7, alin (3) din Legea nr. 10/1995, este de:
- 5 ani pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă B, din momentul încheierii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
Modalităţi de plată:
Prestatorul va întocmi şi înainta spre verificare şi aprobare situaţii de lucrări / plată către beneficiar la intervale de maxim 30 de zile, care ulterior, vor fi verificate de achizitor la intervale de minim 15 de zile de la primirea / înregistrarea acestora. Plata lucrărilor executate se va face în maxim 60 de zile de la emiterea facturii de către executant şi admiterea situaţiei de lucrări.