Feedback
I.D.: 57569495

Lucrări de reparaţii curente la clădiri din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Recompartimentare birouri pentru Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor – Lot I; - Grădiniţa Oarda de Jos - Lot II; - Subzidire la clădire Grădiniţe cu program prelungit nr.8 şi 9, inclusiv reparaţii curente - Lot III;

Data publicarii
03.06.21 Exista 126.878 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
18.06.21
Pretul estimativ:
544.000,00 RON - 544.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1114632.pdf
  2. Foaie de capat lucrari reparatii-semnat.pdf
  3. Formulare_reparatii-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de către Municipiul Alba Iulia a lucrărilor de reparaţii curente clădiri din municipiul Alba Iulia , pe 3 loturi după cum urmează: 1. Recompartimentare birouri pentru Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor – Lot I Lucrările de reparaţii curente conform caiet de sarcini ce cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrări de recompartimentare birouri, înlocuit tavane casetate, corpur...
Achiziţionarea de către Municipiul Alba Iulia a lucrărilor de reparaţii curente clădiri din municipiul Alba Iulia , pe 3 loturi după cum urmează: 1. Recompartimentare birouri pentru Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor – Lot I Lucrările de reparaţii curente conform caiet de sarcini ce cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrări de recompartimentare birouri, înlocuit tavane casetate, corpuri iluminat demolări pereţi, placare pardoseli si pereţi cu gresie si faianţă. Prezentarea acestor aspecte impune executarea lucrărilor de recompartimentare a birourilor. 2. Grădiniţa Oarda de jos - Lot II; Lucrările de reparaţii curente conform caiet de sarcini ce cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrările necesare a fi executate sunt menţionate în antemăsurătorile anexate prezentului caiet de sarcini şi cuprind următoarele categorii de lucrări: la nivelul învelitori (320 mp),întrucât ţigla prezinta crăpături, nu mai prezinta o suprafaţă etanşă si este posibil sa-si fi depăşit durata de exploatare data in fisa tehnica. Se solicită efectuarea acestor lucrări întrucât ţiglele cu crăpături in adâncime şi forma deplanată a invelitori au facilitat infiltraţia apei din precipitaţii , afectând tavanul si pereţii (zugrăveli - 130 mp) din interiorul unei săli de clasă. Tot la nivelul acoperişului se vor înlocui jgheaburile (55 m) , burlanele (30 m) si streaşina (60 mp) , o parte din elementele de şarpantă care sunt degradate (popi, căpriori). La nivelul faţadei se va executa un termosistem de 10 cm (EPS80 )pentru sporirea confortului termic. Având in vedere cele prezentate mai sus propunem efectuarea acestor lucrări pentru desfăşurarea în bune condiţii a sistemului educaţional. 3. Subzidire la clădiri Grădiniţa cu program prelungit nr.8 şi 9, inclusiv reparaţii curente - Lot III; Lucrările necesare a fi executate sunt menţionate în antemăsurătorile din caietul de sarcini şi cuprind următoarele categorii de lucrări: lucrări de subzidire a fundaţiilor, refacerea zidăriei în zonele fisurate prin reţesere, consolidarea zidăriei în zonele de colţuri prin aplicarea de plase sudate şi lucrări de reparaţii împrejmuire , reabilitare şi modernizare grup sanitar. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări de reparaţii curente la clădiri din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Recompartimentare birouri pentru Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor – Lot I; - Grădiniţa Oarda de Jos - Lot II; - Subzidire la clădire Grădiniţe cu program prelungit nr.8 şi 9, inclusiv reparaţii curente - Lot III;  
Lucrări de reparaţii curente la unităţile de învăţământ din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Reparaţii SCOALA GENERALA MICESTI - Lot I - Reparaţii acoperiş şcoala AVRAM IANCU ,ALBA IULIA - Lot II - Reparaţii teren de sport Şcoala Vasile Goldiş" - Lot III 26.08.20
Lucrări de reparaţii curente la unităţile de învăţământ din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Reparaţii SCOALA GENERALA MICESTI - Lot I - Reparaţii acoperiş şcoala AVRAM IANCU ,ALBA IULIA - Lot II - Reparaţii teren de sport Şcoala Vasile Goldiş" - Lot III  
Lucrări de reparaţii curente la unităţile de învăţământ din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Grădiniţa cu program prelungit “SCUFITA ROSIE" - Lot I - Liceul Tehnologic “DORIN PAVEL" - Lot II - Şcoala Gimnazială “VASILE GOLDIS" - Lot III 19.05.20
Lucrări de reparaţii curente clădiri din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Recompartimentare birou Directia de Venituri – Lot I; - Reparatii interioare sediu Serviciul Administrarea Activitatilor Domeniului Public - Lot II 11.11.21
Contract de furnizare având ca obiect: [Achiziţia de utilaje pentru repararea /întreţinerea drumurilor nemodernizate: LOT 1 "Autogreder - 1 buc.", LOT 2“Buldoexcavator - 1 buc.", LOT 3 "Cilindru compactor – 1 buc." din municipiul Alba Iulia] 10.01.20
Proiectare şi Execuţie lucrări "RENOVAREA ENERGETICĂ MODERATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE din municipiul Alba Iulia, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă 16.08.23
Proiectare și Execuție lucrări "RENOVAREA ENERGETICĂ MODERATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE din municipiul Alba Iulia, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență  
Achiziţia serviciilor de proiectare faza DTAC+PT+detalii executie +caiet de sarcini, verificarea tehnică de calitate a documentatiilor, inclusiv servicii de asistenta tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor privind obiectivul:"CONSTRUIRE, DOTARE SI OPERATIONALIZARE COMPLEX MULTIFUNCTIONAL – ACTIVITATI EDUCATIVE, CULTURALE, RECREATIVE, SOCIO-CULTURALE" cod SMIS 129287, finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020 16.10.20
Lucrări de reparaţii curente clădiri din municipiul Alba Iulia pe loturi: - Recompartimentare birou Directia de Venituri – Lot I; - Reparatii interioare sediu Serviciul Administrarea Activitatilor Domeniului Public - Lot II