Achiziţionarea de către Municipiul Alba Iulia a lucrărilor de reparaţii curente clădiri din municipiul Alba Iulia , pe 3 loturi după cum urmează:
1. Recompartimentare birouri pentru Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor – Lot I
Lucrările de reparaţii curente conform caiet de sarcini ce cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrări de recompartimentare birouri, înlocuit tavane casetate, corpur...
Achiziţionarea de către Municipiul Alba Iulia a lucrărilor de reparaţii curente clădiri din municipiul Alba Iulia , pe 3 loturi după cum urmează:
1. Recompartimentare birouri pentru Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor – Lot I
Lucrările de reparaţii curente conform caiet de sarcini ce cuprind următoarele categorii de lucrări: Lucrări de recompartimentare birouri, înlocuit tavane casetate, corpuri iluminat demolări pereţi, placare pardoseli si pereţi cu gresie si faianţă. Prezentarea acestor aspecte impune executarea lucrărilor de recompartimentare a birourilor.
2. Grădiniţa Oarda de jos - Lot II;
Lucrările de reparaţii curente conform caiet de sarcini ce cuprind următoarele categorii de lucrări:
Lucrările necesare a fi executate sunt menţionate în antemăsurătorile anexate prezentului caiet de sarcini şi cuprind următoarele categorii de lucrări: la nivelul învelitori (320 mp),întrucât ţigla prezinta crăpături, nu mai prezinta o suprafaţă etanşă si este posibil sa-si fi depăşit durata de exploatare data in fisa tehnica. Se solicită efectuarea acestor lucrări întrucât ţiglele cu crăpături in adâncime şi forma deplanată a invelitori au facilitat infiltraţia apei din precipitaţii , afectând tavanul si pereţii (zugrăveli - 130 mp) din interiorul unei săli de clasă. Tot la nivelul acoperişului se vor înlocui jgheaburile (55 m) , burlanele (30 m) si streaşina (60 mp) , o parte din elementele de şarpantă care sunt degradate (popi, căpriori). La nivelul faţadei se va executa un termosistem de 10 cm (EPS80 )pentru sporirea confortului termic. Având in vedere cele prezentate mai sus propunem efectuarea acestor lucrări pentru desfăşurarea în bune condiţii a sistemului educaţional.
3. Subzidire la clădiri Grădiniţa cu program prelungit nr.8 şi 9, inclusiv reparaţii curente - Lot III;
Lucrările necesare a fi executate sunt menţionate în antemăsurătorile din caietul de sarcini şi cuprind următoarele categorii de lucrări: lucrări de subzidire a fundaţiilor, refacerea zidăriei în zonele fisurate prin reţesere, consolidarea zidăriei în zonele de colţuri prin aplicarea de plase sudate şi lucrări de reparaţii împrejmuire , reabilitare şi modernizare grup sanitar.
În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.