Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pe o perioadă de 48 luni, pentru achiziţia lucrărilor de reparaţii curente, generale şi de renovare (care se pot executa fără autorizaţie de construire) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executivă şi la unităţile de învăţământ" conform cerinţelor:
- caietului de sarcini nr. 71129 rev.1/24.06.2022;
- Anexei 1 - Centralizat...
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pe o perioadă de 48 luni, pentru achiziţia lucrărilor de reparaţii curente, generale şi de renovare (care se pot executa fără autorizaţie de construire) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executivă şi la unităţile de învăţământ" conform cerinţelor:
- caietului de sarcini nr. 71129 rev.1/24.06.2022;
- Anexei 1 - Centralizator Catalog Lucrări, unde este prezentată lista orientativă a lucrărilor estimate ca necesare pe parcursul întregului Acord-Cadru;
- Anexei 2 - Identificarea şi descrierea tehnologiilor estimate ca necesar a fi executate pe parcursul derulării lucrărilor în cadrul acordului cadru.
În conformitate cu prevederile din Legea10/1995 privind calitatea în construcţii, proprietarii construcţiilor au ca obligaţie principală: efectuarea la timp a lucrărilor de întreţinere şi de reparaţii care le revin, prevăzute conform normelor legale în cartea tehnică a construcţiei şi rezultate din activitatea de urmărire a comportării în timp a construcţiilor.
Normativul privind comportarea în timp a construcţiilor indicativ P130/1999, prevede la Obligaţii şi răspunderi ale proprietarilor art. 5.2., lit. h: ,,iau măsurile necesare menţinerii aptitudinii pentru exploatare a construcţiilor aflate în proprietate (exploatare raţională, întreţinere şi reparaţii la timp) şi prevenirii producerii unor accidente pe baza datelor furnizate de urmărirea curentă şi /sau specială".
Bunurile care fac obiectul lucrărilor de reparaţii, pentru asigurarea funcţionalităţii în condiţii corespunzătoare de igienă şi siguranţă, în cadrul acordului cadru sunt fie imobile deţinute şi administrate de autoritatea locală, fie imobile care se află în proprietatea unităţii administrativ teritoriale şi sunt date în administrarea unităţilor de învăţământ.
Cantitaţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru, precum şi pentru un contract subsecvent sunt prezentate în Anexele nr.3, nr.4, nr.5 şi nr.6 la Caietul de sarcini nr.71129 rev.1/24.06.2022. Acestea reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.
Modificarea Acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea Acordului-cadru/ contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.