Feedback
I.D.: 78870931

Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ

Data publicarii
22.02.23 Exista 149.156 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
47.522.389,93 RON - 47.522.389,93 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare (care se pot executa fără autorizaţie de construire) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executivă şi la unităţile de învăţământ se vor executa conform cerinţelor caietului de sarcini nr.71129 rev.1/24.06.2022 şi anexele acestuia.Estimări ale cantităţilor maxime şi minime, pe categorii de lucrări, care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a Acordul...
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare (care se pot executa fără autorizaţie de construire) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executivă şi la unităţile de învăţământ se vor executa conform cerinţelor caietului de sarcini nr.71129 rev.1/24.06.2022 şi anexele acestuia.Estimări ale cantităţilor maxime şi minime, pe categorii de lucrări, care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a Acordului-cadru:- Cantitate maximă acord cadru: conform Anexa nr.4 la caietul de sarcini nr.71129 rev.1/24.06.2022.- Cantitate minimă acord cadru: conform Anexa nr.3 la caietul de sarcini nr. 71129 rev.1/24.06.2022. Estimări ale cantităţilor maxime şi minime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului-cadru:-Cantitate maximă contract subsecvent: conform Anexa nr.6 la caietul de sarcini nr.71129 rev.1/24.06.2022-Cantitate minimă contract subsecvent: conform Anexa nr.5 la caietul de sarcini nr.71129 rev.1/24.06.2022.Notă: - Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective ale autorităţii contractante.- Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natură diferite unele faţă de altele.- Cantităţile minime şi maxime specificate în anexe sunt estimate, cantităţile efective care vor fi achizitionate putând fi mai mari, egale sau mai mici decăt acestea, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante. Frecvenţa şi valoarea contractelor subsecvente care urmează a fi atribuite: În cursul unui an, frecvenţa estimată a contractelor subsecvente este de 3 (trei) sau ori de câte ori este necesar în funcţie de necesităţile autorităţii contractante, având durata de execuţie relativ redusă, respectiv câteva luni.Valoarea estimată a acordului-cadru şi a contractelor subsecvente ce urmeaza a fi atribuite:- Valoare maxima estimată acord-cadru, fără TVA: 47.522.389,93 lei (excl. TVA);- Valoare minimă estimată acord-cadru, fără TVA: 27.097.345,45 lei;- Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia, fără TVA: 4.887.788,14 lei;- Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat a se incheia, fără TVA: 1.955.116,31 lei. Notă: - Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective ale autorităţii contractante.- Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natură diferite unele faţă de altele.- Cantităţile minime şi maxime specificate în anexe sunt estimate, cantităţile efective care vor fi achizitionate putând fi mai mari, egale sau mai mici decăt acestea, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ 20.09.22
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Modernizare şi reabilitare străzi, trotuare şi alei din Municipiul Craiova" (P.T. si D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie): Lot 1 - Nord, Lot 2 - Sud  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi