Feedback
I.D.: 101616283

Lucrări de reparaţii curente (finisaje interioare, tâmplărie, instalaţie sanitară, termică şi electrică) pentru: Secţia a III-a, Aleea Prof. Vasile Petrescu, din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi

Data publicarii
20.08.24
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
368.377,10 RON - 368.377,10 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrări de reparaţii curente (finisaje interioare, tâmplărie, instalaţie sanitară, termică şi electrică) pentru: Secţia a III-a, Aleea Prof. Vasile Petrescu, din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, conform caietului de sarcini si a listelor de cantitati anexate, respectiv: - reparaţia pardoselilor existente prin înlocuirea celei existente degradate, realizată gresie ceramică, cu un sistem nou de pardoseală e...
Lucrări de reparaţii curente (finisaje interioare, tâmplărie, instalaţie sanitară, termică şi electrică) pentru: Secţia a III-a, Aleea Prof. Vasile Petrescu, din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, conform caietului de sarcini si a listelor de cantitati anexate, respectiv: - reparaţia pardoselilor existente prin înlocuirea celei existente degradate, realizată gresie ceramică, cu un sistem nou de pardoseală executat din covor PVC eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens, inclusiv cordon de sudura si plinta pe şapă auto-nivelantă, culoare bleu deschis şi gresie; - montare gresie porţelanată (culoare crem deschis) şi faianţă (20x30cm, albă) până la înălţimea de 2.0 m, în grupurile sanitare şi duşuri; - reparaţia tencuielilor, zugrăvelilor şi vopsitoriilor, placajelor cu gresie si faianţă; - înlocuirea tâmplăriei interioare a uşilor cu una din PVC alb, inclusiv mânere, broască şi cilindru de siguranţă; - înlocuirea tâmplăriei exterioare a uşilor cu unele din aluminiu alb, cu barieră termică, bare antipatică, amortizoare cu blocare la 90°, mânere, broască şi cilindru de închidere; - înlocuirea tâmplăriei exterioare a ferestrelor cu una din aluminiu alb, inclusiv mânere cu încuietoare şi plasă împotriva insectelor; - înlocuirea lavoarelor, vaselor wc, sifoanelor de pardoseala şi a conductelor de apă rece/caldă şi scurgere din saloane si grupurile sanitare/duşuri; - pereţi despărţitori, sistem de pereţi interiori din placi de HPL 12mm cu feronerie din inox, la grupurile sanitare; - înlocuirea corpurilor de iluminat cu unele de tip led, o parte din ele dotate cu chit de emergenţă, rezistente la umezeală IP65, a lămpilor de exit, a prizelor şi întrerupătoarelor; - înlocuirea corpurilor de încălzire cu unele din oţel tip C22. Părţile au dreptul, pe durata perioadei de valabilitate a contractului, de a conveni modificarea şi/sau completarea clauzelor acestuia, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, cu acordul părţilor, fără a afecta caracterul general al contractului, în limitele dispoziţiilor prevăzute de art. 221 - 222 din Legea nr. 98/2016. În condiţiile apariţiei unor circumstanţe care nu puteau fi prevăzute de către autoritatea contractantă ce acţionează cu diligenţă, se poate recurge la modificarea contractului, în vederea achiziţionării de lucrări suplimentare în limita pragului valoric de 50% din contractul iniţial. Dacă este cazul, se pot achiziţiona lucrări suplimentare în limita pragului valoric de 15% din contractul iniţial, în condiţiile în care modificarea nesubstanţială este mai mică decât pragurile corespunzătoare tipului de contract respectiv prevăzute la art. 7 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 si modificarea nu aduce atingere caracterului general al contractului. Diferenţele rezultate în urma remăsurătorilor, în situaţia în care apare necesitatea suplimentarii de lucrări pentru articolele de deviz ce se regăsesc în oferta financiară iniţială (conform Notei de comanda suplimentară) şi confirmate de dirigintele de şantier şi reprezentantul autorităţii contractante, presupun că sumele datorate să fie calculate în funcţie de cantităţile de lucrări real executate, pe baza preţurilor stabilite în propunerea financiară iniţială. Valoarea modificării este reprezentată de valoarea lucrărilor suplimentare / noi / modificate minus valoarea lucrărilor iniţiale la care se renunţă (dacă este cazul de renunţări conform Notelor de renunţare). Fiecare modificare de preţ va fi calculată pe baza unor preţuri similare din contract; dacă nu există preţuri similare pentru calcularea modificării, acesta se va calcula potrivit preţului rezonabil al resurselor necesare pentru implementarea modificării, la care se adaugă contribuţia asiguratorie pentru munca (CAM), profitul şi cheltuielile indirecte, declarate în propunerea financiară, dacă este cazul. Caracterul rezonabil va fi evaluat în raport cu bunele practici general acceptate în sectorul respectiv de activitate, astfel încât să reflecte faptul că achiziţia lucrărilor ce fac obiectul modificării s-a făcut în condiţii de eficienţă economică şi socială, obţinându-se nivelul de calitate necesar, la un preţ ce nu depăşeşte pe cel mediu existent pe piaţa de profil în cauză; autoritatea contractantă are obligaţia de a documenta şi evalua în detaliu şi în mod obiectiv situaţia privind preţul mediu pe piaţa de profil precum şi modul în care a calculat modificarea de preţ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări de reparaţii curente (finisaje interioare, tâmplărie, instalaţie sanitară, termică şi electrică) pentru: Secţia a III-a, Aleea Prof. Vasile Petrescu, din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi 22.07.24
EXTINDERE SCOALĂ GIMNAZIALĂ SUHULET CU GRUPURI SANITARE AMENAJARE CURTE ÎMPREJMUIRE SI RACORD LA UTILITĂTI ÎN SAT SUHULET, COMUNA TANSA, JUDETUL IASI  
Lucrări de reparaţii curente pentru: Secţia a IV-a Dr. Clunet, din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi 12.06.23
CONSTRUIRE SALĂ DE SPORT ŞI ANEXE "ŞCOALA GIMNAZIALĂ TITU MAIORESCU" IAŞI  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie " RENOVARE ENERGETICĂ COLEGIUL TEHNIC DE CĂI FERATE UNIREA – CORP C3 ŞI C4, MUNICIPIUL PAŞCANI, JUDEŢUL IAŞI "  
SERVICII DE CURATENIE CLADIRE NICOLAE LEON UMF IASI  
Contract achiziţie publică - Lucrări de inlocuire a tamplariei la demisolul si parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi  
SERVICII DE CURATENIE - FACULTATEA DE BIOINGINERIE MEDICALA A UMF IASI  
Contract de achiziţie publică de lucrări de reparaţii curente ale grupurilor sanitare din clădirea C1 - sediul Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi  
Contract achiziţie publică - Lucrări de inlocuire a tamplariei la demisolul si parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi 19.10.21