Obiectul achiziţiei consta prin încheierea unui contract de LUCRARI, si anume ,, Lucrări de reparaţii cale rulare macara portal 12,50 t la amenajările Vădeni şi CHE Tg. Jiu ’’in conformitate cu cerintele
Proiect tehnic+CS "Reparare cale de rulare pentru macara portal 12,5 to CHE Vadeni" cod PT 1101/2019 MP 12,5 si CS 1101/2019 MP 12,5 to –
-Proiect tehnic+CS "Reparare cale de rulare pentru macara portal 12,5 to CHE Targu...
Obiectul achiziţiei consta prin încheierea unui contract de LUCRARI, si anume ,, Lucrări de reparaţii cale rulare macara portal 12,50 t la amenajările Vădeni şi CHE Tg. Jiu ’’in conformitate cu cerintele
Proiect tehnic+CS "Reparare cale de rulare pentru macara portal 12,5 to CHE Vadeni" cod PT 1101/2019 MP 12,5 si CS 1101/2019 MP 12,5 to –
-Proiect tehnic+CS "Reparare cale de rulare pentru macara portal 12,5 to CHE Targu Jiu" cod PT 1102/2019 MP 12,5 si CS 1102/2019 MP 12,5 to;
Lucrările propuse cuprind: refacerea fixarii sinelor acolo unde fixarea este deteriorata si neconforma, amplasarea unor cleşti de fixare suplimentari între cei vechi, turnarea unei şape de beton pentru protejarea şi repararea grinzilor de beton pe care sprijină căile de rulare.
-In conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Entitatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde (CONSOLIDAT) in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: a 10 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Entitatea Contractanta